|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by tor8024
Dat klopt. Zelfs als je bv. nog twee hoofdstukken moet studeren en het is al elf uur, kruip je beter in je bed. Op die manier zul je de dag erop de voorgaande hoofdstukken goed kennen, wat niet het geval is als je die andere twee er nog bij neemt en tot half twee bent bezig geweest de avond ervoor. Weinig slaap betekent dat je je alles nog vaag zult herinneren. Je laat dus beter een aantal hoofdstukken voor wat ze zijn, dan ze er toch nog bij te nemen en de dag erop vaag te herinneren. |
Ik denk dat ik uw raad in gedachten moet houden, want ik ben zo iemand die vaak nachten doorblok.. :sadgreen: met als gevolg soms wel blackout de dag erna :eyespop: |
|
|
| Eagle` |
| ik blok meestal ook lang door ma sta dan iets vroeger op ook om da laatste nog is te herhalen |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by tor8024
Dat klopt. Zelfs als je bv. nog twee hoofdstukken moet studeren en het is al elf uur, kruip je beter in je bed. Op die manier zul je de dag erop de voorgaande hoofdstukken goed kennen, wat niet het geval is als je die andere twee er nog bij neemt en tot half twee bent bezig geweest de avond ervoor. Weinig slaap betekent dat je je alles nog vaag zult herinneren. Je laat dus beter een aantal hoofdstukken voor wat ze zijn, dan ze er toch nog bij te nemen en de dag erop vaag te herinneren.
|
Damn, tis juist mijn taktiek op te leren van 20.40 (na thuis ;)) tot 2-3 uur den dag voor texamen :rolleyes: en dan nog is proberen opstaan om 5-6 uur om te herhalen :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ik denk dat ik uw raad in gedachten moet houden |
Ik denk niet dat dat zo'n probleem zal vormen :D
oh ja, VEEEL geluk kevin! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Tijdens blok: 1u slapen, 7u deruit -> 6u slaap volstaat voor mij.
Tijdens examens: 10u slapen, 4u deruit (om na een uur te merken dat ik alles al herhaald heb, maja, better safe than sorry) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|