|
|
| Miss Z |
| handelsingenieur... had een paar foutjes in mijn examenrooster. heb ze ff verbeterd :) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Aha, een economist :happy2: Mag ik vragen welke righting dit is? Ik met mijn ec-wi (6de, laatste jaar) kan misschien ook in die leuke richting komen :toothless (of is het :( ...) |
awel tis wel een zware richting mah als je u ervoor inzet ist best wel te doen ;) kheb ook economie-wiskunde gedaan opt middelbaar :d |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Miss Z
handelsingenieur... had een paar foutjes in mijn examenrooster. heb ze ff verbeterd :) |
Hmmmm, das iets te veel wiskunde voor mij :) Ik denk voor de moment TEW, Accountant-fiscalist of informatica, maar ik ga da allemaal is goe bezien na de examens. Misschien zullen die examens mij ook noodgedwongen in bepaalde richtingen duwen :toothless
| quote: | Originally posted by CygnusX
16/12
18/12
19/12
|
Deze data zullen we onthouden :toothless The forum will be free !!! |
|
|
| Eagle` |
| ik boekhouden, marco-economie en financiële algebra ma heb examenpapier nog niet gekregen :rolleyes: administratie gaat weer lekker vlug op EHSAL :whip: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik boekhouden, marco-economie en financiële algebra ma heb examenpapier nog niet gekregen :rolleyes: administratie gaat weer lekker vlug op EHSAL :whip: |
Joepie, de kans zit er dik in da da mijn schooltje volgend (?) jaar wordt :sadgreen: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|