|
|
| pooley |
Kheb dat beseft na 3 jaar en dat ik zoals bij c/c++ de link niet wou leggen, allé die hendel omhalen om verer te proggen :)
Tligt me nu wel beter, twas al iets dat ik na het secundair wou doen maar omdat veel vrienden info kozen op de rega, en ik veel met d epc bezig was, heb ik dat maar gekozen :/
Bad bad choice
Had ik dat niet gedaan zou ik waarschijnlijk Techten aan de vub/kul geprobeerd hebben want dat was/is ook een droom ...
Kzou men leven wel ff 4 jaarkes wille terugdraaien |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
bwa ik heb dit voor mijzelf gekozen eigenlijk hoor, met verschillende redenen, maja toch...
1. thuis weg (op kot)
2. wat op eigen benen leren staan (zelf werken om zelf kot te betalen en studies enzow)
3. beetje tot rust komen eigenlijk...
nuja, dikken bal zegen wij daartegen,... ik zal wel zien hoe de examens verlopen. ik ga der nogaltijd voor gaan ma kben helemaal ni gemotiveerd. |
|
|
| pooley |
Iets leren tegen u goesting is ni neig en werkt ok ni motiverend, je sais :)
Der voor gan is het beste wat ge kunt doen.
Hopelijk krijgt ge ook niet ineens zo'n degout van alles wat met soft en hardware van pc's te maken heeft . |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
bwa ik heb dit voor mijzelf gekozen eigenlijk hoor, met verschillende redenen, maja toch...
1. thuis weg (op kot)
2. wat op eigen benen leren staan (zelf werken om zelf kot te betalen en studies enzow)
3. beetje tot rust komen eigenlijk...
nuja, dikken bal zegen wij daartegen,... ik zal wel zien hoe de examens verlopen. ik ga der nogaltijd voor gaan ma kben helemaal ni gemotiveerd. |
Spijtig dat te horen, je moet er ook rekening mee houden dat na je studies je job ook in deze richting zal liggen hé. Hoewel je misschien wel iets kan vinden dat je meer ligt. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ding dat Tiger777 heeft gecreerd:
Vandaag ook tlaatste exame afgelegd, nu hopen da het meevalt hé (al minstens 1 buis :sadgreen: ) |
papa? :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|