|
M.I.K.E. & Tiësto, 5 th of december @ Versuz
|
|
|
| pooley |
Ik kom met de auto samen met ne groep vrienden normaal.
Dus ikke moeilijk |
|
|
| Pumaz |
| Ik vind Eagle's idee wel goed, en ik ben ook van mijn leven ni in Limburg geweest (denk ik toch) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Kunnen misschien wat vroeger afspreken met gans de bende erges in hasselt voor we versuz binnengaan, de mannen en vrouwen van daar kunnen ons wa rondleiden in hasselt(ben nog nooit in de limburg geweest ;) ), kwestie van de buurt wa te verkennen (lees: café's :D ) Misschien, ik zeg maar iets, rond 9 uur aan centraal station afspreken in hasselt ofzo.
edit: bommer inet nog steeds naar de kloten :confused:
edit2: offer van 2 pinten voor de man of vrouw die me Sincere op vinyl kan bezorgen tegen vrijdag , still stands :toothless |
Had al met Zehra afgesproken van tevoren ff te meeten in Hasselt, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd uiteraard :D Ik weet alleen nog niet precies hoe laat ik er ben...
En als je die Sincere nog moet hebben laat het ff weten, ik kan misschien wel voor je meenemen dan :) Dat er niet opeens 3 man met die vinyl staan hehe... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Had al met Zehra afgesproken van tevoren ff te meeten in Hasselt, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd uiteraard :D Ik weet alleen nog niet precies hoe laat ik er ben...
En als je die Sincere nog moet hebben laat het ff weten, ik kan misschien wel voor je meenemen dan :) Dat er niet opeens 3 man met die vinyl staan hehe... |
okay dat is genoteerd ei, dat worden dan 2 lichte biertje voor de nederlander :p , deel es effe mee hoeveel ie kost uiteindelijk, dat ik genoeg geld meebreng |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Eagle`
okay dat is genoteerd ei, dat worden dan 2 lichte biertje voor de nederlander :p , deel es effe mee hoeveel ie kost uiteindelijk, dat ik genoeg geld meebreng |
wel tegenwoordig kan je in Nederland pinten krijgen voor 1€(nog te duur voor hollands bier maja), dus tel effe uit hé 2x1€ = humpf...:conf: ik heb da geweten ze |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|