|
M.I.K.E. & Tiësto, 5 th of december @ Versuz
|
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik denk dat je best voor 10 al gaat, hier is massaal veel reclame voor reclame gemaakt, ik denk als je tegen 11 daar bent, je weer huiswaarts kunt keren |
yep iedereen die ik nu tegenkom heeft het over de 5de... "yow zehra gaat ge naar tiesto kijken de 5de??? kga daar zeker naartoe. tiesto rulezzzz... ben vorige week ook naar lumidee gaan kijken in de versuz was echt sjiek eh! uh oooh uh ooooooooooh"
kga ook voor tien uur buiten aan de versuz staan... :haha: let me in!!! let me innnnn nowwww!!! now i tell yaaa :haha: |
|
|
| CygnusX |
| Damn, ik vind dat maar niks dat er zoveel volk wil gaan. Ik zie het al voor me, superdruk en, net als op 16 jaar Illusion, weinig tot geen sfeer, behalve als er hitjes worden gedraaid. Laten we hopen dat al dat commerciële volk vlug weggaat als Tiesto klaar is, dan kan de harde kern (=wij :D) zich volledig geven tijdens MIKE. |
|
|
| Buoyant |
Throw your hands up, straight from Belgium, MIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EY |
|
|
| pooley |
Ik ben daar zeker van dat na tiesto veeel volk gaat weggaan, was verleden keer met Tiesto in de Versuz ook zo ...
Dan was er echt massas plaats en kont ge overal rondhuppelen !
Zalig gewoon, en voor tiesto, ja dan was druk druk
Tgaat een massa zijn die soms zijn handjes de lucht insteekt das al, tga ni tof voor tiesto ook ni worden, een volle zaal die ni echt beweegt, weinig interactie :-)
Nee ik ben geen waarzegger ! :-)
Kga der ook tegen 10 uur probere nzijn ! |
|
|
| eieregooie |
Hm jammer... ik had gehoopt dat het in Belgie nog wat minder erg zou zijn met de Tiësto hype... Maar als ik dit zo hoor wordt het dus niet zoals 2 jaar geleden in La Rocca :(
| quote: | (00:48:33) • eieregooi ::: DJ Tiësto - Tiësto Solo Live @ La Rocca 17-11-2001 (part 1) ::: 182:59 ::: 192kbps : 44khz : Stereo :::
(00:48:47) • eieregooi ::: DJ Tiësto - Tiësto Solo Live @ La Rocca 17-11-2001 (part 2) ::: 102:04 ::: 192kbps : 44khz : Stereo ::: |
Toch wel beetje jammer hoor... was een grandioos feestje \o/ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|