return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
M.I.K.E. & Tiësto, 5 th of december @ Versuz

eieregooie
quote:
Originally posted by teknasia
ze doen de deuren al om 21u30 open (bron: Versuz Forum) :)

Nog een bron: mijn email :)

Eagle`

Ik heb Sincere voor je :) Ik pm je wel ff me telefoon nummer, mocht je dit nog lezen...

En ja, dan ga ik zo maar eens rijden :)
Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
Nog een bron: mijn email :)

Eagle`

Ik heb Sincere voor je :) Ik pm je wel ff me telefoon nummer, mocht je dit nog lezen...

En ja, dan ga ik zo maar eens rijden :)
wat bedoel je met zo maar eens rijden ?. Anyway alvast bedankt Ei, ik breng alvast genoeg geld mee.

Punt twee ik weet nog niet om hoelaat ik daar ongeveer zal zijn, normaal kwam ik met de auto met een aantal vrienden, maar hoor er momenteel niks van, dus kan het zijn dat ik de trein moet nemen en dan zou het handig zijn om gsm nummer te hebben van iemand uit de buurt ik dacht aan Cygnus of Zehra om daar dan verder af te spreken ofzo. PM iemand zijn GSM nummer (om stalkers te vermijden ;) )voor 19.30 Dunno of het jouwe wel gaat werken in belgië Ei, daarom is het wel handig om iemand anders het zijne te hebben.

Tot Straks

edit: vooral niet op de slappe zinconstructie letten :p
Miss Z
eagle,
heb je just mijn tel nr gepmd (:conf: bestaat da wel? :)) laat maar iets weten als je er bent. kga in ieder geval al om half tien naar de versuz :) kweet niet of er een beta-meeting gaat zijn. kveronderstel van niet aangezien niemand op die vraag van mij gisteren heeft geantwoord mah we ontmoeten elkaar daar wel en kzal proberen enkelen onder jullie te herkennen... mah kan niks beloven :p als jullie mij herkenne, let me know he :D

YES party time!!!
Meltos
Vergeet de rechterhandregel nie hé, gemakkelijker om elkaar te herkenne... :D
Miss Z
OK kga voor alle zekerheid mijn alcoholstiftje meenemen naar mijn vriendin :p zij gaat me da schrijven op mijn rechterhand :D ben namelijk rechtshandig :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium