return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Aan al onze dj's

eieregooie
Ow haha, ik wist nie dat stageline ook een draaitafel is hehe... En het verschil is moeilijk te zien op die foto he ;)
[BE]FusioN`--
Ik ben alleszins blij met mijn Acura'tjes. Een vriend van mij die ook technics heeft staan thuis beweert dat ze zeker even goed zijn en was lichtjes onder de indruk van de toch wel "veel" sterkere motor van de Acura's.

Anyway, ik hoop dat die nieuwe ortofon naaldjes ook op de bananen elementen zullen passen? Ik ga niet nog es zoveel geld uitgeven aan elementen enzo erbij, de naalden op zich zullen weer genoeg gaan kosten :s
eieregooie
Volgens mij moet je daarmee uitkijken hoor... Andere naalden op andere elementen...
[BE]FusioN`--
Naar het schijnt zou dat allemaal geen probleem zijn bij die ortofon naaldjes/elementjes... althans tot nu toe toch niet
Dj Thy
Inderdaad, het verschil in geluid zit em ook enkel in de naald, niet in de cartridge. Die zijn in alle modellen dezelfde, buiten de verf. Je kan ze dus zonder probleem veranderen. Inclusied de Tonar Banana's en Baktrak's, die eigenlijk ook gemaakt zijn door Ortofon.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium