|
|
| eieregooie |
Heb me laten vertellen dat die Numark tafels de enige zijn die nog een beetje in de buurt komen van de Technics... Maja, er komen nu zoveel nieuwe tafels op de markt de hele tijd dat die info misschien alweer achterhaald is...
Die nieuwe witte Ortofon's zien er wel mooi uit zeg :D Die staan vast heel mooi op me tafeltjes :D Maja... kheb nog de Pro's erop zitten met nog 2 reserve naaldjes, dus voorlopig zit ik wel goed :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heb me laten vertellen dat die Numark tafels de enige zijn die nog een beetje in de buurt komen van de Technics... Maja, er komen nu zoveel nieuwe tafels op de markt de hele tijd dat die info misschien alweer achterhaald is...
|
Die nieuwe bakken van Synq (de XTRM1, overigens een OEM bak, precies hetzelfde als Omnitronic DD5250 / Akiama DJ4000 Acura / AMDJ HTD4.5 / Stanton STR8-150/ST150 / Citronic PD45 / Reloop RP6000MK5) schijnen net zo goed te zijn als een Technics, soms zelfs beter.. Het enige is dat men nog niet weet of deze het net zo lang uithouden als een Technics, aangezien ze nog niet zo oud zijn..
Maar ze zijn dan ook wel een heel stuk goedkoper.. Zie ook www.aboutdj.tk |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die nieuwe witte Ortofon's zien er wel mooi uit zeg :D Die staan vast heel mooi op me tafeltjes :D Maja... kheb nog de Pro's erop zitten met nog 2 reserve naaldjes, dus voorlopig zit ik wel goed :D |
Gemini pt-2400 komen ook nog aardig in de buurt, dacht die eerst aan te schaffen bij Dré maar bij lack of budget is het dan al het onderstaande (siggy) + afstelling, verwijderen armspeling en tulpcable geworden voor de ronde prijs van 1000 euro
Om de super service niet te vergeten. Kortom Dré ownz :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Gemini pt-2400 komen ook nog aardig in de buurt |
Die zijn sweet :) Ik heb ze ook.. helaas worden ze niet meer gemaakt.
Echt hele fijne apparaatjes! |
|
|
| TranceWarp |
hier ook maar ff aan deelnemen eh:nervous:
3 jaar geleden had ik nog Denon, Technics, JB, Pioneer etc..
met de nodige bijpassende klankkasten voor -+ 2000 W
Door omstandigheden ( scheiding enzo )
heb ik nu nog staan ...
1 Mixer Alecto Pro-57 ( prijs toen +- 3000 bfr )
2 Pioneer klankkasten 495 W ( prijs toen +- 12000 bfr )
1 PU Bose ( prijs toen +- 1500 bfr )
1 Ampi Realistic , omgebouwd 4 x 1000 W ( maar die valt vaak uit )
( prijs toen gratis gekregen :haha: )
ben ook niet meer van plan om me opnieuw stuff aan te kopen,
eens je een bepaalde leeftijd hebt dan heb je afgedaan als DJ,
alhoewel er toch veel volk naar de party's komt waarop ik Dj,
en ja ook heel veel jong volk, want tegenwoordig moet je ferm zoeken om een deftige Trance tent te vinden :confused: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|