|
|
| Eagle` |
| ander prob met die Txen zijn softwareprobs ofzo, stond eens artikel over op Dré zen site dacht ik |
|
|
| Tiger777 |
| ja, maar numark heeft hem gedwongen het onmiddelijk te verwijderen :p |
|
|
| Tiger777 |
Naar het schijnt gaat ortofon een nieuw naaldje op de markt brengen...
De Ortofon Elektro
Ik heb op google gezocht naar specs, maar ze nog niet gevonden :confused:
(ben waarschijnlijk te moe :confused: )
Edit: Ik heb ze juist gevonden :D
Output voltage at 1000 Hz 5cm/sec. : 7.5 mV
Channel balance at 1 kHz : 1.5 dB
Channel separation at 1 kHz : 25 dB
Channel separation at 10 kHz : 15 dB
Frequency range at - 3dB : 20-22000 Hz
FIM distortion at recommended tracking force, DIN 45.542 : <1%
Spherical needle
Tracking force range : 3-5 g
Recommended tracking force : 4g
Tracking angle : 20°
Cartridge weight : 18.5g (OM 5g) |
|
|
| Dj Thy |
Allee om nekeer mee te doen aan de stoeferij.
Allen & Heath Xone:62
2 technics SL1200 mkII met Concorde Nightclubs
2 cd spelers JB system CD600 (ok van mijn beginjaren, gebruik ze niet veel, en zijn eigenlijk helemaal niet slecht)
Technics RPDJ1200 koptelefoon
Sennheiser HD-25 koptelefoon
Nen hoop zelf in elkaar gestoempte boxen, met versterkers
Heb al een heel deel verkocht tegenover vroeger (wegens geen tijd, en geld nodig voor de studies). Had vroeger nog nen 3e Technics, en der ligt nog ergens nen compleet verroesterde en gemodifieerde (maar niet meer bruikbare, gevolg van zo'n 8u per dag te draaien) JB systems Classic 6. Da's nu meer een test basis geworden voor allerhande elektronische probeerseltjes op te doen.
Officieel komen de Ortofon Elektro en de GT (concurrent van de Shure M44-7) half december uit, maar heb er al een paar kunnen beluisteren. De Elektro zal uiteindelijk in de hele rij, boven de Nightclub uitkomen. Zelfde zalige klank, maar nog diepere laag, en houdt echt wel beter de groef.
Bij diene Numark vindt ik vooral die extra naaldhouder (dat gaatje) grappig. Kijk eens goed op de foto waar die staat. |
|
|
| Tiger777 |
Allé, deze hobby heeft mij eens iets opgebracht... een onderwerp om mijn spreekexamen van duits over te maken.
"Der zukunft der Vinyl"
:haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|