|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nog een Staton-jongen erbij :D
Welkom |
Fijn materiaal moe'k zegge... :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Meltos
Fijn materiaal moe'k zegge... :) |
ja, vind ik ook. Naar mijn mening vergelijkbaar met de technicsen. Zeker met een concordenaaldje op ;) :toothless
(***Making pooley drewl***)
:D |
|
|
| pooley |
Heb gisteren ook ff gedraaid, heb 4strings, oconnors troy en nog paa rplaten opgezet en het is zooo cool
wil het oook !!!!
Het was op numarks, deze hier:
snif snif
schijnt dat die nogal zeer duur zijn, vriend kost ze ff lenen van bij een sound & light company waar hij werkt. |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by pooley
Heb gisteren ook ff gedraaid, heb 4strings, oconnors troy en nog paa rplaten opgezet en het is zooo cool
wil het oook !!!!
Het was op numarks, deze hier:
snif snif
schijnt dat die nogal zeer duur zijn, vriend kost ze ff lenen van bij een sound & light company waar hij werkt. |
Man man :eyes: , da ziet'r absoluut nie slecht uit... Prijs zal inderdaad nogal duur zijn, foto zegt al genoeg :rolleyes:
Ma ben 100% tevreden met m'n Stanton's, enkel e concordenaaldje ontbreekt er nog op ma zal't voorlopig wel met die gewoon blijven doen hé :) |
|
|
| Tiger777 |
Bah, ze zien er mooier uit dan ze zijn. Numark draaitafels hebben 1 groot probleem. Hun tonearm. Ze zijn absoluut niet vast. En duur... Voor ietsjes meer als een SL1200 heb je ze. ZE hebben een torque van 'maar' 3.6 kg/cmf
Moest ik nu een nieuwe tafel kopen, zou ik voor de
Synq XTRM-1 gaan. hij heeft een torque van 4.5Kg/Cmf!!!!
En hij kost maar 425€! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|