|
Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
|
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen :p |
Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn één hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!! :haha: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| mehehehe, imagine.... daar gaat dan iedereen zijn goed beeld van mike :P |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn één hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!! :haha: |
ooit live yves deruyter gezien, samen met mike
de draad van ydr zijn keybord was zelfs nie aangesloten. Mike speelde ook, maar denk niet dat da live zal zijn. Zal ook wel teveel risico's inhouden.
Wat bv mocht airwave live gaan, en die maakt zn tracks soms volledig met pc. Mss gaat hij dan klikken op de muis voor een groot publiek :D :D :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
:haha: :haha: :haha:
en dervoor misschien 2 halfnaakte tieners dansend op den beat
naja, alles is beter dan dien Regi live te moeten zien =\ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|