|
Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
|
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Ahja btw Zehra, of anders moet ge is alles veel te serieus nemen de laatste tijd op dit forum, aan uw reacties zo te horen vantijd... |
:conf: mahja was nie zo bedoeld... vindt bij nader inzien dat ik wel een beetje heftig reageerde maar goed kwil er toch wel ff bij zeggen dat ik ben vergeten dit bij te voegen: ':p'...
:( |
|
|
| Joker666 |
Inderdaad Fusion, de perfecte line up voor het perfecte trance feest.
Konden we dat ooit maar meemaken!!
Zou het nog aanvullen met: JON o BIR,
dus beste trance feestje ooit voor mij:
JON o BIR 21u00-23u00
ARMIN VAN BUUREN 23u00-00u30
FERRY CORSTEN 00u30-02u30
NU NRG of BLANK&JONES 02u30-04u00
TIESTO 04u00-05u30
PAUL VAN DYK 05u30-07u00
Misschien moeten ze line up maar gewoon overnemen, or I'll just keep on dreaming.... :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Joker666
Inderdaad Fusion, de perfecte line up voor het perfecte trance feest.
Konden we dat ooit maar meemaken!!
Zou het nog aanvullen met: JON o BIR,
dus beste trance feestje ooit voor mij:
JON o BIR 21u00-23u00
ARMIN VAN BUUREN 23u00-00u30
FERRY CORSTEN 00u30-02u30
NU NRG of BLANK&JONES 02u30-04u00
TIESTO 04u00-05u30
PAUL VAN DYK 05u30-07u00
Misschien moeten ze line up maar gewoon overnemen, or I'll just keep on dreaming.... :happy2: :happy2: :happy2: |
die line-up is nice idd :toothless daar kunne we alleen maar over dromen :nervous: denk ik! :(
ey joker666, waarom organiseert gij geen feestje met die line-up? :D kzou zeker komen... :toothless |
|
|
| Joker666 |
Kzal er eens over nadenken, mor kdenk nie dat mijne hof groot genoeg is :D
We zullen zo'n feestjes organiseren maar aan de kenners overlaten denk ik.... Eind deze week zou er veel meer info komen ivm met Antwerp Is Burning Indoor!
En moest buiten M.I.K.E. en Armin 2x2u, de line up aangevuld worden met Ferry (of evt Tiesto) dan is het voor mij ook al dik in orde hoor!!!!! :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| lievez |
hmm kdenk dak ni naar mayday ga ma cengske houde vo AiB :)
zal zaligere line oeps zijn |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|