return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 
Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel

[BE]FusioN`--
regi zijn tanden zijn scary :confused:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
regi zijn tanden zijn scary :confused:

Regi is scary, ni alleen zijn tanden =)
Buoyant
kheb "push live" gezien afgelopen zomder op illusion at the beach, dat was op zich supertop allemaal. Mike draaide zijn nummers toen via een laptop maar wel met speciale mixen en geluiden aan zijn eigen nummers toegevoegd da was super. Het enige negatieve was dat er nog 2 mannen bijstonden die volgens mij toch wel een beetje op het keyboard en op de drums stonden te rammen, toen kreeg ik wel een beetje een milc inc gevoel, als ie die 2 kerels nu gewoon thuis zou laten en zelf zijn dingetje doen zou het super zijn, want die 2 kerels stonden er naar mijn mening maar bij voor de spreekwoordelijke spek en bonen.
Maar zoals reeds gezegd live optreden is nooit gemakkelijk, maar Mike deed het toen toch wel goed vond ik,en het is voor Mike zeker een mooi alternatief om es ne keer te doen!!!!
tor8024
blijkbaar wordt het niet Push Live, maar "M.I.K.E. Live"

nieuw concept blijkbaar, maar Mike wil er nog niets over zeggen..
over twee weken komt er meer info! :eyespop:
Eagle`
no offence of het nu mike of regi is da maakt echt geen kleuter verschil, die live-acts zijn altijd maar een slappe hap

Was met chicane op 16 years Illusion hetzelfde, in die zaal was even veel sfeer te bespeuren als het 20 jarig jubileum van men grootmoeders theekransje.

Nou goed knock-youself out

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium