|
|
| Miss Z |
mensen, bij elke nieuwe post dat ik hier lees, zie ik het woord "spammen" verschijnen... ook al heeft de persoon in kwestie maar een vraagske beantwoord van iemand anders of gewoon ON-topic iets gezegd! nu is mijn vraag dus: what the hell is "spammen"??? allè voor al de mensen die zitte te zegge van spamme hier en spamme daar... voila hier is uw kans om eens te zeggen wat ge eigenlijk wilt zeggen :tongue2
voor al de mense die mijn uitleg hierboven niet wil lezen: int kort: definieer het woord "spammen"!!! |
|
|
| eieregooie |
| Spammen? Kzou niet weten wat dat is :p |
|
|
| Miss Z |
| hehe en riskeer hier niet off-topic te gaan he!!! het gaat dus over spammen? wat is het? wat zijn de oorzaken? wat zijn de gevolgen op de TA? hoe kan het worden opgelost? is het een verslaving? :D hehe |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Miss Z
is het een verslaving? :D hehe |
Over verslavingen gesproken... Kheb nog een mooie, vinylverslaving :D
Ownee, mag nie offtopic he... :p Maar... denk dat het wel een verslaving is hoor, dat spammen :D |
|
|
| Tiger777 |
Spammen....hmmm... Spammen is een contamineus psychologisch proces dat zich voltrekt in de volledigheid van de maatschappij en zo tot effect heeft dat bonafiede mensen hun toppics volledig vol geraken met zaken die er totaal niet toe doen. Spammen kan ook toegepast worden door malafide mensen (denken we maar aan ei:p ) met als enig doel hun posts per dag de hoogte in te jagen.
begrijpt ge het zo een beetje? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|