return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
[utrustning] behöver hjälp

DJ_Laszlo
Jävla nisse, gå och lägg dig, klockan är fyra på morgonen :tongue3 :D

Vad gav du för spelarna? Fungerar de fortfarande felfritt? Du har väl haft de i några år nu, om jag inte missminner mig...eller det kanske var ett par andra?
Connector
Är förkyld så jag kan inte sova. Sitter och dricker red bull och myser framför datorn... mmmm :)

Jag har haft spelarna i 2 år (eller var det 2.5 år...?) nu. Funkar fortfarande prima fastän jag spillde en halv liter mjölk på den ena spelaren :D Gav 4 lökar/st. Sen passade de på att gå ner i pris de jävlarna! Grrr!
DJ_Laszlo
lol...känner igen det där...någon vecka efter att jag köpte min värdelösa mixer kom de på att den verkligen inte var värd ett skit, så de sänkte priset med en tusenlapp. :|

EDIT: Spilla mjök? Vafan...är det något du ska ha i handen när du lirar så är det ÖL, och inget annat...någon svindyr champagne går väl an det också.. ;)
ScuL
quote:
Originally posted by Connector
kan rekomendera Numark TT200. Har de själv. Riktigt bra vinylspelare för pengarna. Väldigt prisvärda! Och sen är de snygga med :)

:)

utseende är väldigt skönt :) man skulle ju nästan köpa de bara på grund av det hehe :D
jag läste nåt om 'armen' var liten ostabilt.. stämmer det?
DJ_Laszlo
Det verkar som du har bytt armen, för om jag inte har helt fel så ska de vara raka på TT200:an...eller är jag helt ute och cyklar?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden