|
|
| DJ_Laszlo |
Jävla nisse, gå och lägg dig, klockan är fyra på morgonen :tongue3 :D
Vad gav du för spelarna? Fungerar de fortfarande felfritt? Du har väl haft de i några år nu, om jag inte missminner mig...eller det kanske var ett par andra? |
|
|
| Connector |
Är förkyld så jag kan inte sova. Sitter och dricker red bull och myser framför datorn... mmmm :)
Jag har haft spelarna i 2 år (eller var det 2.5 år...?) nu. Funkar fortfarande prima fastän jag spillde en halv liter mjölk på den ena spelaren :D Gav 4 lökar/st. Sen passade de på att gå ner i pris de jävlarna! Grrr! |
|
|
| DJ_Laszlo |
lol...känner igen det där...någon vecka efter att jag köpte min värdelösa mixer kom de på att den verkligen inte var värd ett skit, så de sänkte priset med en tusenlapp. :|
EDIT: Spilla mjök? Vafan...är det något du ska ha i handen när du lirar så är det ÖL, och inget annat...någon svindyr champagne går väl an det också.. ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Connector
kan rekomendera Numark TT200. Har de själv. Riktigt bra vinylspelare för pengarna. Väldigt prisvärda! Och sen är de snygga med :)
:) |
utseende är väldigt skönt :) man skulle ju nästan köpa de bara på grund av det hehe :D
jag läste nåt om 'armen' var liten ostabilt.. stämmer det? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Det verkar som du har bytt armen, för om jag inte har helt fel så ska de vara raka på TT200:an...eller är jag helt ute och cyklar? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|