|
|
| staz |
Tycker det är synd att gamla låtar läggs på hyllan och får lämna plats åt nya trots att de nya ofta inte är alls i närheten av de äldre...
i min åsikt är chemistry - we are one, shane - too late to turn (avb remix) & tiesto - in my memory exempel på några sådana.. självklart finns det 9999999 låtar man skulle kunna lägga under kategorin "Gamla grymlingar som fått lämna plats åt nya uslingar" eller nåt i den stilen..
varför är det så? håller ni inte med om att det är synd..
som folk sagt tidigare, det finns ju inte direkt nåt bäst före datum på låtarna.. |
|
|
| DJ_Laszlo |
Jag tycker att det fortfarande spelas ganska friskt med gamla låtar. PvD - For an angel (originalet, inte bootleg) förekommer då och då i i vissa set...Likaså Tiesto's ISOS remix av Silence....En annan låt är Cosmic Gate's Fire Wire...tycker fortfarande att den knäcker det mesta...
Problemet(?) är att det hela tiden släpps så mycket bra musik att det är svårt att hinna med att spela bara det nyaste - då det faller ganska naturligt att äldre låtar får mindre utrymme. Så ser i alla fall jag på saken ;) |
|
|
| DJLilJo |
| Har hört på några DJ Tiesto set från i år och han spelar sin Flight 643 ändå... om man ändå hade fått uppleva det live för ca 2 år sen... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Jag tycker att det fortfarande spelas ganska friskt med gamla låtar. PvD - For an angel (originalet, inte bootleg) förekommer då och då i i vissa set...Likaså Tiesto's ISOS remix av Silence....En annan låt är Cosmic Gate's Fire Wire...tycker fortfarande att den knäcker det mesta...
Problemet(?) är att det hela tiden släpps så mycket bra musik att det är svårt att hinna med att spela bara det nyaste - då det faller ganska naturligt att äldre låtar får mindre utrymme. Så ser i alla fall jag på saken ;) |
typ precis som jag ser på saken... :D
plus att om inte dom nya låtarna fanns så skulle dom gamla bli uttjatade! |
|
|
| Amnezia |
håller me förgående..visst e det kul när dom slänger in lit eklassiker i seten också imellanåt..sånt man missa för man var för ung 98-99 osv..:rolleyes:
men typ förra året på mystery så lira varenda tomte typ for angel i sina set å herr corsten lirar fortf i typ 90% av sina set needlejuice å andra låtar som man hörde i set från 99...så vi behöver nog inte oroa oss...dom tycker nog lika mkt om klassikerna som vi i pubkliken gör:cool: :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|