|
|
| Dark Apostle |
Ik vroeg mij zo toevallig af welke BETA en eventuele touristen van andere TA-landen boeken lezen en zo toevallig naar de Boekenbeurs in Antwerpen zijn geweest (of ergens anders)
En welke boeken lees je zoal? Wel genre spreek U zoal aan? Lees je alleen maar Nederlandse vertalingen of liefst de originele versies?
*pakt een whiskytje en zet zich in zijn leesstoel* :D |
|
|
| Eagle` |
| jaja en gij zijt toevallig na de boekenbeurs geweest op den dag dat onderwerp erotische boeken was zeker, ik heb u wel door :D |
|
|
| Tiger777 |
| ikzelf ben geen grote fan van boeken. Dat komt vooral omdat voor mij normaalgezien geen ontspanning zijn. De meeste boeken zijn zo serieus, en heel dat sfeertje daarrond is ook zo serieus. Ik heb ooit 1 boek graag gelezen: Herman Brusselmans - Het mooie kotsende meisje. Ik kon daar echt wel mee lachen. Dan is een boek geslaagd: als het erin slaagt emoties op te wekken. en sorry, dat kunnen romanetjes van kristien hemmerechts( bevoorbeel) niet. |
|
|
| Nabistai |
| Als ik iets lees dan wil ik daar iets nuttig uit halen. Door 1 of andere romannetje te lezen verspil ik naar mijn gedacht enkel en alleen m'n tijd. Informatieve boeken rulen dus! |
|
|
| Miss Z |
mijn laatste twee boeken
Waris Dirie - Mijn woestijn
Waris Dirie - Dochter van de nomaden
Het boek dat ik nu aant lezen ben is een medische thriller (over abortus)... vraag me de naam niet, heb nu geen zin om naar boven te lopen en te gaan kijken wat de naam was! (int kort: ben lui :D) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|