|
|
| ahp2002 |
0-2
wereldgoal van nistelrooij. die vervolgens gewisseld wordt en advocaat aanvliegt :cool:
en in de 86ste minuut de 0-2 door een counter, seedorf maakt hem en vergaard eeuwige roem en respect. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by ROFL
Laat ze verliezen echt. Laat ze maar niet naar het EK gaan. Natuurlijk is dat zonde, maar wat ze hebben laten zien in de voorbereiding is geen EK waard.. |
is natuurlijk onzin, het spel was niet goed, maar ze hebben alleen van Tsjechië verloren, en dat is echt geen schande. Ik zie de Tsjechen Europees kampioen worden
het word vandaag 1-1
woensdag 2-0 |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by Blik
is natuurlijk onzin, het spel was niet goed, maar ze hebben alleen van Tsjechië verloren, en dat is echt geen schande. Ik zie de Tsjechen Europees kampioen worden
|
Ik vind het ook al zo mooi dat het verlies tegen Tsjechië als iets normaals wordt gezien. Ik vind Tjeschië echt een superelftal samen hebben, maar als je ziet wat Nederland heeft rondlopen kwalitatief zouden ze gewoon moeten winnen. Het geval van Nederland is, is dat ze tot nu toe in de hele voorbereiding geen team hebben gevormd. Dan sla je ook een modder-figuur tegen andere ploegen op het EK en kan ze die afgang beter bespaard worden.
Maar ik zou echt superblij zijn als ze wel doorgaan, want als ze gaan, ga ik ook :) . Dus denk niet dat ik niet voor Nederland ben, maar hun spel is gewoon slap en inspiratieloos. Hopen op de grote ommekeer vandaag. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by ROFL
maar hun spel is gewoon slap en inspiratieloos. Hopen op de grote ommekeer vandaag. |
Dat was het van Brazilie ook op de kwalificatie reeks naar WK 2002 en ze gaan op hun reet nog net naar het WK en wat doen de heren daar gewoon met de cup naar huis. En tevens staat het kwalificatie toernooi los van het eind toernooi. Want wanneer is Nederland nou glanzend naar een eindronde gegaan??? Dus vind het ook erg jammer van die zogenaamde "voetbal fans" die nu allemaal zeggen dat ze gaan lachen als NL weer het eindtoernooi niet haalt. |
|
|
| Biohazard |
| Way to go Holland!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|