|
|
| Jappio |
| gewoon 0-4 die schotten worden zwaar overschat, en het zou misschien wel weer eens een goeie economische injectie zijn voor de Nederlandse economie :) |
|
|
| New Wave |
Ik denk det ze met 0-6 gaan winnen.
De spelers weten in hun achterhoofd dat ze nu MOETEN winnen anders kunnen ze het wel shaken bij het Nederlandsche volk.
Een tweede keer niet spelen op een groot tournooi is een grootsche schande voor het Nederlands voetbal!
Altijd zeer ver gekomen met tournooien, het moet gewoonlukken dit keer. |
|
|
| magrec |
| ze gaan gewoon winnen en dat gelul dat ze het niet verdienen slaat nergens op. Ok ze hebben niet alle wedstrijden goed gespeeld maar die wedstrijden wonnen ze wel. Daar gaat het om en tegen tsjechië hadden ze de pech dat davids op een stomme manier rood krijgt in het begin van de wedstrijd. |
|
|
| Joost008 |
Ik ga uit van een ruime overwinning 0-3.
Zoals new wave al zei, Ze moeten nu wel om het vertrouwen weer een beetje terug te winnen.....
En zo sterk is Schotland nou ook weer niet |
|
|
| basvh |
aan het begin van deze week had ik er niet veel vertrouwen in maar de laatste dagen zijn van nistelrooij en kluivert als beesten aan het trainen geweest dus ik denk dat die vandaag ons gallery-play gaan voorschotelen. Japi Stam staat in de verdedeging dus alles komt goed.
Iemand gister toevallig Barend en van dorp gezien? de opstelling van jan mulder was echt meesterlijk. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|