return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Humor op televisie

pooley
Inderdaad.
Der zijn allerlei trukskes he:

Ziehier een paar !

code:
- vooraleer je vertrekt, eet een banaan! dat vult de maag goed en daardoor kun je een glaasje of twee meer drinken of voel je je minder ziek na wat je normaal nodig hebt om te kotsen.. - slaap niet met je voeten onder je deken! de uitdrukking "met een stuk in mijn voeten" komt niet nergens vandaan.. dat stuk moet er dus uit en daarom is het goed met je voeten bloot te slapen, zodat het eruit kan.. - als je opstaat, hou je voeten warm! voeten op een koude vloer versterken het misselijkheidsgevoel en daarom kun je beter sokken of pantoffels aantrekken voor je in huis begint te wandelen.. dus: in bed voeten bloot, uit bed voete warm! - als je bent opgestaan, drink een glas (of meer) melk! op zich klinkt dit misschien wat vies na een avond in het bier, maar dit helpt effectief om je maag opnieuw op zijn krachten te brengen.. ga misschien ook eerst plassen, zodat de resterende alcohol uit het lichaam verdwenen is..
Tiger777
Hebben we het hier een tijdje terug niet al eens over gehad?
pooley
No idea :/
arj1o1
ja tips die je moet doen voordat je begint of nadat je wakker ebtn nee het kwam eruit toen ik na een uur slapen wakker werd
Tiger777
We hebben het hier al eens gehad over dat ge een eetlepel olie moest drinken voor ge begon... nu heb ik daar maar 1 opmerking op: DOE DAT NOOIT! Dan begint ge idd vrolijk te drinken... maar dan... dan is de olie op uwe maagwand weg, en dan komt alles in ene keer binnen, en geloof mij vrij, da's nog 10 keer erger!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium