return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 
Humor op televisie

Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj Het enige wat we in feite nodig hebben is iemand met een huis waar we een tijd ongestoord video en DVD kunnen mogen zien, mogen lachen gieren brullen, en liefst ook slaapgelegenheid hebben...

Dus moest er iemand in de vakantie een paar dagen alleen thuis zitten ofzo? :toothless

:)

Lieve gaat vanaf 29 november tot 13 december naar Senegal met haar ouders (ik heb geen verlof dit jaar), dus dan zit ik een tweetal weken alleen thuis.
Jasperovitsj
^ Interesting, very interesting...:crazy:
JediD4M
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het enige wat we in feite nodig hebben is iemand met een huis waar we een tijd ongestoord video en DVD kunnen mogen zien, mogen lachen gieren brullen, en liefst ook slaapgelegenheid hebben...

Dus moest er iemand in de vakantie een paar dagen alleen thuis zitten ofzo? :toothless

ff denken . bij mij? :rolleyes: moeilijk, 7 mensen hierbinnen en tzit al bomvol, .. slaapgelegenheden = 3 personen (2 in bed, 1 in bad) :conf:

Maar ik kan altijd ma en pa op vakantie sturen, die zijn toch meer weg dan thuis .. khou jullie op de hoogte!
Kaidreas
hie hoop binnenkort weg te trekken bij men ouders, dan zie ik zo'n dingen altijd wel zitten :D en men broer zal da wel nie erg vinden

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium