|
|
| SteveTranz4ever |
Visst är inte mixar allt och Gielen e en show off människa men det får heller inte gå till överdrift. Jag vet att det finns en del som inte ens verkar dansa utan enbart lyssnar på mixarna, det finns ju faktiskt olika stilar och sätt, det är ju inte bara en 2 minuters övergång som är en bra mix tex. Det ska va snyggt imo.
Kan ju säga det att vid ett tillfälle som jag var på golvet på just Midway så såg jag några killar som skreeek "Släpp låten"... Han stog å drog skivan fram å tillbaks för att folk skulle roppa in låten, som att han retades så att säga... Han bad om applåder istället för att låta dom komma spontant
Men visst e han kul att dansa till när han inte gör för stora breaks :) |
|
|
| Ferren |
| Synd att dom inte drog in PVD istället |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Ferren
Synd att dom inte drog in PVD istället |
Nå koster jo han sikkert minst 5 x mere + er like mange ganger mer opptatt enn Gielen....dream on :sadgreen: |
|
|
| Amplifire |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Visst är inte mixar allt och Gielen e en show off människa men det får heller inte gå till överdrift. Jag vet att det finns en del som inte ens verkar dansa utan enbart lyssnar på mixarna, det finns ju faktiskt olika stilar och sätt, det är ju inte bara en 2 minuters övergång som är en bra mix tex. Det ska va snyggt imo.
Kan ju säga det att vid ett tillfälle som jag var på golvet på just Midway så såg jag några killar som skreeek "Släpp låten"... Han stog å drog skivan fram å tillbaks för att folk skulle roppa in låten, som att han retades så att säga... Han bad om applåder istället för att låta dom komma spontant
Men visst e han kul att dansa till när han inte gör för stora breaks :) |
Du har så rätt, ibland går det till överdrift - dock är "seg" det sista jag skulle välja att kalla Johan Gielen, han är energisk. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|