|
|
| raoel |
Misschien nog een beetje vroeg, maar vorig jaar zijn we ook zo rond deze tijd begonnen met deel 1. Om precies te zijn opende Cosmic (gay uug Guy, heb je daarom je naam veranderd?) de draad op 17 november 2002 om 19:05.
De topics van vorig jaar vind je HIER
Toen waren we het niet allemaal eens over de opzet van de "verkiezing", dus daarom eerst even deze topic. Democratisch, niet waar?
Dit jaar wilde ik het iets anders aanpakken dan vorig jaar.
In deze topic kan iedereen zijn lijstje favoriete nummers uit 2003 neerzetten. Tot het einde van het jaar kun je hier nummers toe blijven voegen er komen immers ook nog steeds nieuwe nummers bij. Degene die daaruit het meest naar voren komen zetten we begin 2004 in een poll of nieuwe topic. En stemmen maar.
Misschien willen jullie het hetzelfde als vorig jaar doen. Iedereen een top? (3?) geven en dan tellen. Als we dat laatste doen, dan doen we dat pas in 2004 lijkt me.
Welke categoriën?
Eigenlijk ben ik ervoor om alleen voor trance te stemmen, maar ja, wat valt onder die noemer? Zelf hou ik ook weer van het iets stevigere werk en andere weer van techno of progressive.
Ik ben voor:
- Trance
- Techno
- Progresive
- Hardtrance (de stevige trance: Ricky Fobis - No Regular)
Eventueel UK HH voor snitz, basvh en..... ;)
Hardstyle.....
Zo'n nummer als No Regular valt voor mij niet onder de "gewone" trance. Maar ja, hardtrance is voor mij eigenlijk het scot project achtige. Omdat dat hier toch niet zo populair is dacht ik om die stijl maar onder de noemer "hardtrance" in te delen.
Suggesties zijn welkom. |
|
|
| moogwai |
Goed idee raoel. Ik zal wel ff 100 topnummers van dit jaar posten, want dan vergeten we niks ;)
Alleen dat indelen in categorien is altijd lastig, want Gabriel & Dresden valt dat nu onder progressive of trance? Misschien kun je "techtrance" nog toevoegen.. No Regular, Boomerang, del *mp3, etc. |
|
|
| SnuggLe |
Maybe kan je een overall categorie doen ofzo.....
Mijn stem gaat iig uit naar Duncan Sheik op 1 en Beautifull Things op 2 ofzo....verder iets van FEOS :) |
|
|
| Chicane |
| Oh nee hé, tis weer die tijd van het jaar dat we 10000 top weet-ik-veel-wattes krijgen... pfff :toothless :D :nervous: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Oh nee hé, tis weer die tijd van het jaar dat we 10000 top weet-ik-veel-wattes krijgen... pfff :toothless :D :nervous: |
Doen we ook een top 3 irritante member enzo :D
We moeten gewoon een algemeen 'top zoveel van alles' topic maken :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|