return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)

Kakao
Nou ik ben zoooo benieuwd wat nummer van het jaar 2003 gaat worden :rolleyes: :rolleyes:

Who cares?
raoel
quote:
Originally posted by Kakao
Nou ik ben zoooo benieuwd wat nummer van het jaar 2003 gaat worden :rolleyes: :rolleyes:

Who cares?

Dan stem je gewoon niet en laat je dergelijke reacties achterwege ;)
moogwai
Ik zat ook over Techtrance na te denken, maar hoeveel nummers vallen hier nou onder? Ik kan er misschien maar 5 toppers van noemen. En daar reken ik Tiesto - Traffic ook bij.

En als we onder progressive gewoon Markus Schulz en Gabriel & Dresden rekenen dan valt de top 5 van Magrec al helemaal weg :D

quote:
Originally posted by Kakao

Who cares?

Als je het dan toch zo graag wilt weten... het wordt Motorcycle - As The Rush Comes ;) (en de gloednieuwe Above And Beyond remix hiervan is ook weer erg lekker :))
Optimus
quote:
Originally posted by moogwai
En als we onder progressive gewoon Markus Schulz en Gabriel & Dresden rekenen dan valt de top 5 van Magrec al helemaal weg :D

Neuh, dan kan je het beter onder trance scharen.
arj1o1
ik kan weinig techtrance nomen, het is vooral de stijl die marco v eerst draaide en aangezein die nu ook veel hitjes draait, valt daar volgensmij weinig nummers te noemen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland