return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)

Cosmic
quote:
Originally posted by raoel
Misschien nog een beetje vroeg, maar vorig jaar zijn we ook zo rond deze tijd begonnen met deel 1. Om precies te zijn opende Cosmic (gay uug Guy, heb je daarom je naam veranderd?) de draad op 17 november 2002 om 19:05.

Omdat dat hier toch niet zo populair is dacht ik om die stijl maar onder de noemer "hardtrance" in te delen.

Suggesties zijn welkom.

Is dat alweer een jaar geleden?
:nervous: Maar goed, goed initiatief. Ik wil alleen wel de categorie hardtrance/hardstyle erin, waarom zou je die weglaten?

Enne, een top per stijl lijkt me een goed plan. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan. Was alleen wel een beetje werk om het allemaal op te tellen enzo, maar dat mag jij doen:D

Ik denk er eff over na en dan post ik binnenkort mn top 3-tjes
basd
quote:
Originally posted by Cosmic
Is dat alweer een jaar geleden?
:nervous: Maar goed, goed initiatief. Ik wil alleen wel de categorie hardtrance/hardstyle erin, waarom zou je die weglaten?

Okee, dus dan hebben we:

- trance
- techtrance
- techno
- progressive
- hardtrance / hardstyle (maar denk dat hardtrance en techtrance beter samen gaan)

nog meer? denk dat we er zo wel uit moeten kunnen komen.. Moeten ook alleen nog effe beslissen of het een top-3 of top-5 per stijl wordt.. Ik zeg top-3 (scheelt allicht weer met tellen). Enne, je hoeft niet voor iedere stijl in te vullen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld met geen mogelijkheid drie hardstyle platen noemen :)

quote:

Enne, een top per stijl lijkt me een goed plan. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan. Was alleen wel een beetje werk om het allemaal op te tellen enzo, maar dat mag jij doen:D

We kunnen ook wel het tellen verdelen, per stijl een persoon ofzo. Wil er ook best een doen (dan claim ik de techno alvast wel :) ).
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd

We kunnen ook wel het tellen verdelen, per stijl een persoon ofzo. Wil er ook best een doen (dan claim ik de techno alvast wel :) ).

Ik de nichtentechno! Oftewel: techhouse (michel de hey werk).
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik de nichtentechno! Oftewel: techhouse (michel de hey werk).

Alsof de meesten hier een verschil tussen techno en tech-house gaan maken :)
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Alsof de meesten hier een verschil tussen techno en tech-house gaan maken :)

Nee, alleen de minsten zoals ik :D
Techtrance? hmmzzz

Als we het nou gewoon bij techno, Trance en hardcore houwen, dan hebben we in ieder geval geen gezeik van allemaal sub-stylen.
Alles loopt in elkaar over dus al die zinloze discussies over wat wat is, bleg, geen zin meer an :) Progressive hoeft niet want Magrec-kneus is toch de enige die van dat soort slaapmuziek houd. :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland