return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)

basd
quote:
Originally posted by raoel
Zoals die van de technonichten? :toothless

Bijvoorbeeld :)

quote:

Categoriën:
- Trance
- Techtrance (kwist niet dat je dat zo mocht noemen)
- Techno
- Progressive (voor Magrec ;))

Hardstyle laten we maar achterwege.

En dan moet iedereen een top 3 (?) geven in de categoriën die hij of zij wil beoordelen.
1 - Gaan we die dan tellen?
OF
2 - De meeste geposte nummers in weer een nieuwe topic/poll zetten en dan stemmen.

Ik ben voor optie 1 want bij optie 2 gaan mensen dan weer op een nummer stemmen dat eigenlijk nog niet eens in hun top 3 stond.

Ik ook voor optie 1, en gewoon 3 punten voor nr. 1, twee voor nr. 2, één voor nr. 3. Lijkt mij het makkelijkst.
sndh
lijkt mij ook een goed plan raoel!
SnuggLe
Hardstyle mag van mij ook, ook hardhouse enzo.
We moeten er dan alleen bij hebben staan hoeveel mensen gestemt hebben, zodat we weten hoe representatief het is.

Of we doen het in 2 ronden ofzo....
Chicane
Plak er dan naast een top5 favo nummers een top5 favo dj's per stijl, top5 favo albums per stijl, top5 party per stijl, top5 sloerie per stijl, top5 kneusjes per stijl, top5 ID&T flame, top5 commercieel gekanker, top5 zouteloze threads, top5 lekkerste bananen, top5 heftigste orgasme, top5 lekkerste chinees in de omgeving, top5 internetpagina's, top5 anja joos voetafdruk, top5 buurtsupermarkt, top5 online game, top5 boeken, top5 films, top5 snuggle-afzeik-posts, top5 n00bs, top5 l33tscen0rz, top5 releasegroup, top5 meest gebeerde mp3, top5 meest gespatelde winamp announcer, top5 druk chicane zn harses effe in.. etc..

:D
DJ_Massive
niet te vergeten een Hitjes Top-5

als een ode aan onze eigen New_Wave :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland