return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
PVD på P3 Live Ikväll 21:03

chjo
Detta är bra nyheter, ska bli en skön "flash-back" Avvaktar bara att Stefans ftp ska vakna :p

Tack till er som rippat och givetvis steve som share'ar så snällt!!!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by chjo
Detta är bra nyheter, ska bli en skön "flash-back" Avvaktar bara att Stefans ftp ska vakna :p

Tack till er som rippat och givetvis steve som share'ar så snällt!!!
Vaken *gäääässp* :o

(inte jag som rippat... dä gick åt hälvätää)
SWE_TRANCE
Plockar hem rippen just nu.
Verkar vara schysst energi i detta setet :)
Thx for hosting steve ;)
Aendy
quote:
Originally posted by St_Andrew plus att så jävla opoppis e det inte med trance så man nån gång var 200e år kan sända ett liveset från en av världens bästa djs som e längre än 1 timme...!

Eftersom jag är en trogen lyssnare till P3-live så kan jag informera att alla konserter de spelar är ju max en timme eller snarare 57 minuter eftersom Ekot tar 3 minuter av den timmen. Har man otur får man bara höra sin favoritartist i en halvtimme då de ibland slår ihop två konserter på en sändning! P3 rockar, så lätt är det oavsett vad ni säger!

quote:
Originally posted by St_Andrew
men nu satt jag hemma, hade laddat för fullt med popcorn, dricka, smsat alla människor i hela världen för att dom ska äntligen få höra riktig musik i svensk radio. Njuter sedan för fullt i en timme, sen TAR DET SLUT :whip: :whip::wtf:

Sorry to break it to you men allt har ett slut...
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
Men hmmsmmsii.. du var väll inte uppe på denna spelningen väll? eller missförstod jag något nu?

nope, syftar på när han lirade i Köpenhamn :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden