return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
A State Of Trance Plannen

sndh
asot 100 was echt geweldig...idd mooie toko, die ondergaande zon, en gewoon kunnen praten met iedereen:D

2 x in het jaar is denk ik wel genoeg, om de 25 of zo. Of alle XXL shows in bloomingdale...naja dat wordt wel veel :)

gelukkig woon ik 10 km verderop :P:P
MennoB
Goed idee!!

Maarja, 2 keer in het jaar is wat mij betreft beter :) . Maar als ze elke XXl doen vind ik het ook wel goed, zie je teminste niet elke keer Armin alleen :D .
Remy D
Gewoon iedere week, de zomer is relatief kort en als je dan zo'n mooie zomer heb als dit jaar is het toch SUPER als Armin iedere week zijn show op het strand doet. Daar gaat dan echt niks speciaals vanaf. Want het word echt dan niet iedere week zo'n ASOT 100 show. Maar als ik daar lekker in het zonnetje een biertje zit te drinken en Armin staat live zijn show te doen daar is alleen maar SUPER!! Daar is het zomer voor en dat begrijpt ID&T en Armin dus wel maar de rukkers hier weer niet. Jammer
MennoB
JIj het het alleen over de zomer. In de zomer lijkt het me wel weer beter om het elke week te doen, maar in de winter...
Remy D
quote:
Originally posted by MennoB
JIj het het alleen over de zomer. In de zomer lijkt het me wel weer beter om het elke week te doen, maar in de winter...

Het ging toch om Bloomingdalen en die ligt 's winters opgeslagen in keten. Daarom ging ik alleen van de zomer uit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland