|
|
| Chicane |
Sinds de demo dikke 3 maanden terug geleakt is niet meer weg te slaan van Far Cry, heb singleplayer nu uitgespeelt op 2 niveau's normaal en extreem moeilijk (realistic) en god god god wat een enorme knettergeile game ook voor multiplayer..
wat leuke screens:

Meer screens hier:
http://www.xs4all.nl/~dcs/FarCry
Zwaar relaxt voor een gemodificeerde Quake 3 engine :) Kwam er later pas achter dat op paradise rendering (je hebt 4 rendering mogelijkheden: normaal (screenshots), paradise (meer weerkaatsing van licht), cold (veel blauwtinten) en cartoon (xiii style)) het spel er nog geiler uitziet :D
Zeker een aanrader om te kopen, wordt door elke magazine en gamesite gezien als de revolutie op gamegebied sinds HalfLife en dat is Far Cry zeker meer dan waard. Bovendien is dit nog niet alles wat de engine kan toveren, binnenkort fotorealitische games!!! w00t!!1!1!one
Je hebt er wel een stevige bak voor nodig, 1,5Ghz en een Radion 9x00 (PRO/XT) niet onaardig natuurlijk met minimaal 256mb ram, 1024mb is helemaal geen luxe tegenwoordig! |
|
|
| dj_spare |
| ik heb heel veel RTCW: ET gespeeld en ook PlanetSide vond ik megavet, alleen daar meot je voor betalen en das allemaal zwaar lastig zonder creditcard :(... maar nu dus ff geen MP games |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik heb heel veel RTCW: ET gespeeld en ook PlanetSide vond ik megavet, alleen daar meot je voor betalen en das allemaal zwaar lastig zonder creditcard :(... maar nu dus ff geen MP games |
van00b :D of TR monkey? ;) |
|
|
| basvh |
| Ik heb monkey island 3 weer op de pc gezet. Meest briljante spellen reeks ever!!!!! LOOK BEHIND A THREE HEADED MONKEY!!!!!!!!! |
|
|
| Chicane |
haha die is echt tof ja! Vooral de muziek alleen al echt prachtig gedaan. Jammer dat na Monkey Island 3 LucasArts alleen maar troep uitgebracht heeft.
Nieuwe Sam & Max gaat al niet door, Full Throttle 2 is ook al in de prullenbak verdwenen.. what's next :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|