|
|
| morakickers |
jaha... det har ju diskuterats en del om droger på detta forum - om de förekommer och i vilken utsträckning och om det är okej eller inte.
att RK kommer fortsätta sin verksamhet och att en debatt om E håller på att byggas upp igen i media tyder nog allt mer på:
DN.se
jag tror att RK just nu kartlägger folk efter tillslagen senaste gångerna på Devotion och Weekender m m. trist om det ska bli som på gamla Docklandstiden igen, trodde klubbsverige blivit lite rentvått från knarkstämpeln. |
|
|
| reveal |
| Så länge folk knarkar lär de fortsätta att jaga knarkarna. |
|
|
| Mario_GX |
| jo folk har åsikter om det :) ja tycker bara att det fördärvar en jävla massa. ja skiter i ifall personer knarkar sönder sig i sina lägenheter. så länge de håller sig borta från festerna. har haft lite problem på festerna med kommungubbarna bara för detta >:| |
|
|
| Proximus |
seriöst, jag börjar tröttna på allt det här snacket mellan knarkare och icke knarkare och poliser.
vissa knarkar, andra inte. polisen kommer alltid vara där och dra bort knarkarna, vilket jag inte har något emot eftersom jag gillar inte knarkare på fester av simpla anledningar.
1. de bryr sig inte om musiken så länge rytmen finns och det finns en stark kick, de kan dansa lika galet till mörk tribal house som till melodisk trance, som DJ känns det helt onödigt att spela för knarkare eftersom de inte uppskattar ens musik. fast samma fakta gäller för de som dricker för mykcet mängder alkohol, så knarkarna ska inte ta åt sig så mycket, alkoholisterna är lika dåliga de.
2. knark är onödigt, och nu borde alla knarkarna veta att polisen är på varje fest och kollar in knarkarna och de med stor marginal kommer hamna hos polisen så jag fattar inte varför de måste knarka inne i festerna och förstöra, inte bara festen utan för sig själva. håll knarket utanför festerna och sedan på efterfesterna som ni drar på kan ni knarka så mycket ni vill. seriöst, ni förstör mer och mer, och det är bara tråkigt att se.
det här är två anledningar till varför jag inte gillar knarket ute på klubbarna, men jag, liksom många andra, har tvingats till att acceptera att knarket flödar fritt och folk kommer knarka så länge knark tillverkas. men sitt inte och klaga på polisen eller rk eller vad fan som helst, knark är inte accepterad av samhället och kommer aldrig att bli det, det är ett destruktivt medel och en väldigt stark sådan. tyvärr. alkohol är liknande men skillnaden mellan de båda är väl att alkohol funnits i 4000 år och knarket i hur många? 2000 år eller något måste det vara, så vem vet. om 2000 år så kanske. så kan alla knarka och supa ihjäl sig på klubbar och ingen lägger sig i, fan tänk er, vilken underbar utopi! |
|
|
| reveal |
Bra sagt Proximus!
Jag har inget emot RK. (Om jag hade tvingats lämna en fest pga felaktiga grunder hade jag dock blivit arg.) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|