|
|
| Proximus |
| 24h kan jag förstå, på något skumt sätt, men 48h förstår jag inte. det är fysiskt omöjligt. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Proximus
24h kan jag förstå, på något skumt sätt, men 48h förstår jag inte. det är fysiskt omöjligt. |
Håller bara med dig! ;) Men vem vet det kanske var vältränade skogtroll??? *skojar bara* |
|
|
| morakickers |
| quote: | Originally posted by staz
nåja den här diskussionen är så uttjatad.. så varför ens diskutera..i 'party knark' tråden finns samma diskussion ett tiotal ggr |
jag håller med, som sagt, folk har åsikter för och emot. jag ville INTE ersätta den "intensiva" (hehe, understatement) partyknarktråden, anledningen till att jag startade denna tråd var för att lyfta fram att jag tror vi bara ser början på en hårdare attityd mot klubbscenen och att det känns trist.
den som lever får se vad som händer... ut i skogen eller flera stora svenska klubbarrangemang? ännu en variant är ju att ngn researrangör startar klubbtrippar till t ex holland billigt, alla som vill ta droger åker dit och aktar sig hemma i sverige. finns väl en del resor idag men inte i samma skala som supa-knullaresor till gran canaria, grekland och cypern. hörde apropå det att på sommaren går det typ en charter i timmen från UK till ibiza :D :D :D
48 timmar går INTE utan droger även om man är ett skogtroll. möjligen skulle en grottdvärg klara 46 timmar. |
|
|
| Proximus |
anledningen för den hårdare attityden är väl att knark börjat uppmärksammas ute igen, inte bara på våra klubbar, utan på vanliga klubbar med.
nåja, inget man kan göra åt saken ändå så man ska väl försöka ha kul så länge som möjligt =) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by staz
Tror faktiskt att det är mycket mindre folk än man tror som går på fester för att knarka...de flesta gör det bara som en stämningsförhöjare.. & även om det kanske är fler som gör det i USA än i andra länder, så bör man nog ändå inte dra samma täcke över allihopa :)
& att stampa en hel natt... krävs det droger för det? det är vad jag gör på varje fest och jag har alltid varit nykter på fester i sverige. jag skuttar runt till beatsen även när jag står i baren eller i chillouten.. för övrigt så kan de ju ha tagit en laglig stimulant som koffein eller efedrin..
men det är sant som du säger med alla argument och motargument.. därför är det väl kanske inte direkt nån idé att diskutera detta igen, det har ju vart ett så hett ämne på senare tid och diskuterats otaliga gånger.. är väl bara att vänta och se hur klubbscenen utvecklas.. just nu är den ju trots allt i en positiv utveckling.. |
problemet med efedrin, vilket ju är en laglig substans, är att den fetar upp dina pupiller lika mycke som E, så om du tar effe så e det stor risk att RK tar dig ändå, fastän du inte gjort nått olagligt... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|