|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by WoberT TA: Trevligaste communityn av alla, har tyvärr glömt bort att logga in här på ett par månader *oops* |
Då får du ta dig e kragen å bli en mer frekvent besökare då wobbanbobban :D
De va fan ett bra tag sen man såg dig här :) |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Då får du ta dig e kragen å bli en mer frekvent besökare då wobbanbobban :D
De va fan ett bra tag sen man såg dig här :) |
jo jag får nog ta o göra det tror jag.. va himla längesen jag va här inne.. ;) men nu när man tröttnat på TC lär jag va här mer.. ska ta bort min äckligt fula avatarbild bara.. ;)
edit: sådäär nu är avatarbilden bytt .. våran söta valpis juuhh :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by WoberT
Peugeot-sport-club.com: där jag hänger mest nästan ;) hehe blir så när man köpt bil. men jäkligt mycket trevligt folk där. inget direkt community kanske. |
Där var jag en trogen medlem ett bra tag får nåt år sedan.
Var även med å hjälpte till på sidan lite grann!
Sen så tycker jag att det blev rätt så kass stämning på forumet, hänger i #peugeotsport på DALnet lite då och då. |
|
|
| staz |
| quote: | TC: hmm va ska man säga.. förr va det rätt schysst men nu har det blivit en jävla lekstuga, sen att man fått reda på vad "ägaren" går för gör ju inte det hela bättre..
|
:conf: vad går ägaren för? vem är ägaren?
playahead.com har ingen nämnt, där loggar allt för många av mina vänner in allt för ofta :( |
|
|
| dbl |
lunarstorm: går bara in o kollar min gbok/mail... checkar några diskusar ibland också för att få mig ett skratt.. hehe
TA: bästa tranceforumet som finns ju.. speciellt SWETA delen..
e mestadels bara på sweta, production o promotion.. kollar några andra lite då o då bara.. men riktigt skön stämning här o utan alla på production/promotion delen hade min musik inte varit nånting :)
TC: blev ju medlem där bara för att kunna gå på nån fest.. men sen höll jag mig kvar o postade mer o mer, men blir inte så ofta längre pga att det nästan blivit lite fjortis.. checkar in lite då o då dock.
T.nu: e medlem men e aldrig där så vet inte.
graphic forums: hel skönt grafik forum med hel sköna människor..
hel ball ibland... bästa grafik forumet helt klart
Low opacity: rätt bra ställe för grafik också... inte lika skön stämming som i GF, men e där lite då och då ändå-
Serious-sounds: bra production forum, men lite för lite folk dock tyvärr.... men hänger där ändå en del :)
BieS: hehehehehe... hel skönt ställe när vi hade folk där.. hehe
e typ jag o 2 till som skriver där lite då och då bara.
mest skitsnacka bara.. hehe
vet inteom man kan klassa dem längst ner som communities direkt.. lunarstorm e la mer det, men ändå :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|