|
|
| reveal |
| I flera trådar har jag märkt en viss aggression emot vakter. Jag skulle vilja föra en seriös diskussion om vakter, och är intresserad av att höra varför vissa av er är så fientligt inställda emot dem. |
|
|
| Vizay |
vet inte om jag e fientligt inställd mot dom, har en polare som varit dörrvakt några gånger, e inte så lätt som folk verkar tro enligt mig
dock tycker jag att vakter kan va aningen konstiga ibland, senast nu på misja så (om jag inte förstått det helt fel) bitchade vakten en del men det lustiga e att jag som gled in via gästlistan behövde inte ens visa legg :p
tycker jag va lite skumt iaf... |
|
|
| reveal |
Jag tycker ju då att man ska följa vakternas uppmaningar. De har stor erfarenhet på området, och ser i förväg ifall någon människa är olämplig att ta in av någon anledning.
Vakter som jobbar på tex Sturecompagniet måste ha hemlig adress och bo utanför Stockholm pga alla de hot de utsätts för.
Den som inte är otrevlig eller bråkar med vakterna, och viktigt: ÄR BEHÖRIG till stället, kommer ju in. Är det 20-årsgräns på ett ställe så är det. Det är upp till krogägaren att bestämma. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
och viktigt: ÄR BEHÖRIG till stället, kommer ju in. |
Nix :) Inte hon
aja, det e extremt kanske :clown: |
|
|
| mindshooter |
Glorie jag tycker då inte det... sant det där...
Har oxå känt mig påhoppad flera gånger...en gång när jag skulle ut och inte druckit ett glas på flera månader så fick jag värsta blicken, blev stoppad efter mina polare. Han frågade hur jag mådde....kändes väldigt kränkande. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|