return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Vakter

reveal
quote:
Originally posted by tjockis
men alla vakter som förnedrar och beter sig illa mot folk som inte förtjänar det får skylla sig själva om dom blir beskjutna!

:whip:

i helvete heller, ingen förtjänar att bli beskjuten!
tjockis
quote:
Originally posted by reveal
:whip:

i helvete heller, ingen förtjänar att bli beskjuten!

det sa jag inte heller. bara att de får skylla sig själva...

ingen förtjänar heller att bli förnedrad bara för att man e svartskalle eller inte har tuttar i rätt storlek.

bara för att man inte förtjänar något betyder det inte att sånt inte inträffar...

goes around comes around.
DJ_Laszlo
Jag tycker att vakter i dag får allt för lite respekt från berusade och påverkade gäster. Kan man inte hålla sig i skinnet och sköta sig som en normal människa har man ingenting inne på en klubb att göra. Än mindre vid baren.
MojjMojj
Hehe, jag har ju inte mkt att säga eftersom jag inte varit ute ngn gång.. Men jag har 2 st polare som jobbar som dörr-vakter på 2 st olika pubar här i Sthlm,, och de är skit-schyssta, men de har berättat om de andra vakterna som verkar helt BÄNGA!.. min polare David satt i fika-rummet och snacka med de andra vakterna när en av de äldre vakterna kommer in och frågar: "Är ngn sugen på lite bråk?" och FAN alla svara: "JA!".. sedan säger den äldre vakten: "har redan kollat ut en kille i kön".... sedan går det ut och startar att förnedra den här killen med nedvärderande frågor, och tillslut spöar de på honom när han lackar och ska gå därifrån.... Stört!!
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by MojjMojj
Hehe, jag har ju inte mkt att säga eftersom jag inte varit ute ngn gång.. Men jag har 2 st polare som jobbar som dörr-vakter på 2 st olika pubar här i Sthlm,, och de är skit-schyssta, men de har berättat om de andra vakterna som verkar helt BÄNGA!.. min polare David satt i fika-rummet och snacka med de andra vakterna när en av de äldre vakterna kommer in och frågar: "Är ngn sugen på lite bråk?" och FAN alla svara: "JA!".. sedan säger den äldre vakten: "har redan kollat ut en kille i kön".... sedan går det ut och startar att förnedra den här killen med nedvärderande frågor, och tillslut spöar de på honom när han lackar och ska gå därifrån.... Stört!!

fyfan:whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden