|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by tjockis
men alla vakter som förnedrar och beter sig illa mot folk som inte förtjänar det får skylla sig själva om dom blir beskjutna! |
:whip:
i helvete heller, ingen förtjänar att bli beskjuten! |
|
|
| tjockis |
| quote: | Originally posted by reveal
:whip:
i helvete heller, ingen förtjänar att bli beskjuten! |
det sa jag inte heller. bara att de får skylla sig själva...
ingen förtjänar heller att bli förnedrad bara för att man e svartskalle eller inte har tuttar i rätt storlek.
bara för att man inte förtjänar något betyder det inte att sånt inte inträffar...
goes around comes around. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Jag tycker att vakter i dag får allt för lite respekt från berusade och påverkade gäster. Kan man inte hålla sig i skinnet och sköta sig som en normal människa har man ingenting inne på en klubb att göra. Än mindre vid baren. |
|
|
| MojjMojj |
| Hehe, jag har ju inte mkt att säga eftersom jag inte varit ute ngn gång.. Men jag har 2 st polare som jobbar som dörr-vakter på 2 st olika pubar här i Sthlm,, och de är skit-schyssta, men de har berättat om de andra vakterna som verkar helt BÄNGA!.. min polare David satt i fika-rummet och snacka med de andra vakterna när en av de äldre vakterna kommer in och frågar: "Är ngn sugen på lite bråk?" och FAN alla svara: "JA!".. sedan säger den äldre vakten: "har redan kollat ut en kille i kön".... sedan går det ut och startar att förnedra den här killen med nedvärderande frågor, och tillslut spöar de på honom när han lackar och ska gå därifrån.... Stört!! |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Hehe, jag har ju inte mkt att säga eftersom jag inte varit ute ngn gång.. Men jag har 2 st polare som jobbar som dörr-vakter på 2 st olika pubar här i Sthlm,, och de är skit-schyssta, men de har berättat om de andra vakterna som verkar helt BÄNGA!.. min polare David satt i fika-rummet och snacka med de andra vakterna när en av de äldre vakterna kommer in och frågar: "Är ngn sugen på lite bråk?" och FAN alla svara: "JA!".. sedan säger den äldre vakten: "har redan kollat ut en kille i kön".... sedan går det ut och startar att förnedra den här killen med nedvärderande frågor, och tillslut spöar de på honom när han lackar och ska gå därifrån.... Stört!! |
fyfan:whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|