return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Vakter

reveal
quote:
Originally posted by dbl
exakt.. vakter som respekterar en får själva respekt.

gäller inte det precis alla människor?
vegvisaren
quote:
Originally posted by zamson
Haha kom på en sån skön sak som hände när jag var i London senast. Jag och en polare hade lyckats komma in på The Gallery Turnmills (båda var under 18 så vi hade tuuuuuur). Armin spelade och jag på sånt jävla toppen humör. När vi skulle ut från klubben gav vaktchefen oss en flyer och sa..

vakten - Hey, come next week! Top djs Paul Oakenfold and Judge Jules.

jag - Sorry we won't be able to make it

vakten - Why not?

jag - We're from Sweden - it's a long way to travel.

vakten - I'll tell you what mates, if you come from Sweden next friday I´ll buy you both a drink :)

En bra vakt, så ska de låta:D

Sånt hör man sällan i sverige. Attityden är hårdare trist nog.
Men man måste nog komma utomlands för att det skall hända. Ska själv till New York i övermorgon. Får se hur vakterna e där...
dbl
quote:
Originally posted by reveal
gäller inte det precis alla människor?

jo, men nu pratar vi la änna inte om alla människor utan just vakter

EDIT: o neee.. gäller inte alla människor.
typ lumpen när dem nya kom o man hade lite streck på kläderna så respekterade dem ju en, men inte fan respekterade jag dem.

bla en grej... hehe.. rätt ball.
jag va påväg ut o så kommer en av dem nya o precis går in genom dörren o ska hålla upp den åt mig.. men iallafall så hade vi en spegel i hallen så jag ställde mig framför den o satte på mig min basker o rättade till den och så.. trodde han skulle släppa dörren, men det gjorde han inte så jag testade det hela o stod kvar en liten stund o "rättade" till baskern ännu mera o han stod kvar o höll upp dörren... hehehe... va så kul :p

men sen så tog jag o gick ut.. kan ju inte vara för taskig
reveal
quote:
Originally posted by dbl
typ lumpen när dem nya kom o man hade lite streck på kläderna så respekterade dem ju en, men inte fan respekterade jag dem.

hoppas du vet vad "respektera" betyder
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
hoppas du vet vad "respektera" betyder

Visst har det något med ömsesidighet att göra?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden