return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Opleiding tot DJ op Rockacademie

basd
quote:
Originally posted by Lynxx
IIg, in de werktuigbouw wel. Kzit nu op de uni en vind het prachtig om te zien dat de niet HBO-ers er vaak de ballen niet van snappen. Dat zal vastniet bij elke opleiding zo zijn, maar op een hele technische opleiding heb je gewoon heel veel aan de praktische HBO-ervaring :o Geloof je het niet, vraag maar aan Kolkie.

Totdat je bij de wiskundevakken terecht komt, dan gaan ze het ineens lastig krijgen. Geloof je het niet, vraag maar aan Kolkie :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Lynxx

Helaas zit ik al op de universiteit, wat ons gelijk in de offtopic mode brengt:

Snuggle, HBO-ers roeleren!!!!:toothless

Lynxx, kan ik me HEEL goed voorstellen hoor, soms zou ik ook willen dat ik wat meer PRAKTISCHE zooi (oftewel HBOstuff) zou hebben gehad. Dat mis ik behoorlijk op de Uni ja!
We hebben het er vanavond wel over ;) :p

Oh en HBO vrouwen rouleren ook, maar zeker ook 2e jaars medische wetenschapvrouwen uit Leiden :crazy:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basd
Totdat je bij de wiskundevakken terecht komt, dan gaan ze het ineens lastig krijgen. Geloof je het niet, vraag maar aan Kolkie :p

Ik heb inmiddels anders wel al die wiskundevakken in tha spreekwoordelijke pocket, :toocool: .

Maar inderdaad, een HBO-er die wat bijleert op de universiteit, dat is de way to go :tongue2 .
basd
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb inmiddels anders wel al die wiskundevakken in de spreekwoordelijk pocket, :toocool: .

Goed bezig! Ik dacht dat ik je een keer had horen zeuren over hoe lastig dat was, maar goed, des te beter zo :)
SnuggLe
Statistiek met een 9, wel in mijn vijfde jaar toen het een Pvak was.
Ka TSJING!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland