return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Ishkur

swe_Trancer
www.ishkur.com

vem är han? vad vill han? efter att ha spenderat de senaste timmarna på hans sida så är det svårt att inte undra vart han står i förhållande till elektronisk musik. Han är hela tiden sarkastisk och ironisk.
Vad har ni för uppfattning om honom? va snäll nu:D dela med er;)
mindshooter
den där sidan har diskuterats och omdebaterats många gånger...förmodligen sitter han och gottar sig åt att folk tar det på allvar..han var här på forumet vet jag och sa åt folk o inte ta det så seriöst... :)
swe_Trancer
heh. kan ju berätta uppfattningen jag fått.
han gillar rave scenen men inte vart den är på väg och blivit, därför dissar han den totalt. Snackar om att trance e gay och progressive och jungle är bajs. håller ju inte med direkt.
en annan sida av mig säger att han inte gillar elektronisk musik alls men spelar en erfaren snubbe inom området och försöker på så sätt förstöra det innifrån...lite långsökt kanske:D :crazy:

intressant läsning är det ju iaf;)
Sand Leaper
Det som er problemet med Ishkur er at folk faktisk tar ham seriøst. Dermed får vi folk som spør etter "buttrock goa"-låter (som jo bare er bull, psy med gitarer er fremdeles bare psy), som flamer ham fordi han disser genrer fram og tilbake etc. etc. Dette vil jo igjen bidra til at Ishkur bare får enda mer oppmerksomhet, og slik fortsetter spiralen.

Personlig syns jeg at EDM guiden hans er ganske kul, en bra designet side med samples til en haug med bra låter, og om ikke annet så får man iallefall høre hvordan de ulike genrer låter. (Det han skriver om genrene duger ikke til så veldig mye annet en å få seg en god latter av)
Hybrid
vill du vinna en mixer?

http://www.ishkur.com/features/music/contest.htm

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden