return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
"Tiesto's" - Reclames

jp
Ach gun die jongen ook wat euri's. Kan ie eindelijk wat fatsoenlijks kopen, in plaats van die vieze strakke t-shirtjes :p
Raymond
quote:
Originally posted by jp
Ach gun die jongen ook wat euri's. Kan ie eindelijk wat fatsoenlijks kopen, in plaats van die vieze strakke t-shirtjes :p

Het ergste is dat hij ze niet eens hoeft te kopen :D
moogwai
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Het is vaak de top40 die bepaald wat voor muziek er op de reclame of in programma's gedraaid wordt en daar hoort traffic (helaas??) bij. Het is in feite niks anders dan Dido, Sting, U2 of Beyoncé als de muziek..

idd.. en bovendien is Traffic eigenlijk het enigste 'dance' nummer wat echt in is. Ik bedoel onder een 'blits' spotje kun je moeilijk met een R&B track aankomen :D
arj1o1
quote:
Originally posted by moogwai
idd.. en bovendien is Traffic eigenlijk het enigste 'dance' nummer wat echt in is. Ik bedoel onder een 'blits' spotje kun je moeilijk met een R&B track aankomen :D

ze kunnen ook verde3r kijken dan de top40 het hoeft niet meteen bekend te zijn als het maar pakt
Subsonik
quote:
Originally posted by arj1o1
ze kunnen ook verde3r kijken dan de top40 het hoeft niet meteen bekend te zijn als het maar pakt

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

bovendien slaat een bekend nummer beter aan bij zoiets, ik zou ook gewoon een herkenbare tune kiezen als ik programmamaker was, waarom zou je rekening gaan houden met een paar tranceaddicts:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland