return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
"Tiesto's" - Reclames

TranceFool
ik hoorde em net op Yorin bij een of andere survivalwedstrijd die binnenkort gaat beginnen
Ding Chavez
Hij verschijnt ook nog in tig programma's als achtergrond deuntje tijdens een of ander item.
sndh
nu vind ik tiesto in reclames tot daar aan toe, maar ik zapte langs VERONICA (lame...) en daar hoorde ik wel een heel bekend achtergrond muziekje....Ik schrok me kapot. Achter een stom stukje over een indianenstam of zo hoorde ik Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape rmx)......Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord....dat hoort gewoon niet zoals tiesto's muziek te worden gebruikt....
Jesse
ook in de nieuwe editie van ID&T Magazine staat er een advertentie van Traffic in....halve pagina.

Vraag me toch echt af waarom...die single gaat als een trein, Tiesto krijgt bakken met geld voor alle stukjes die ze op tv uitzenden bij aankondigingen etc. Beetje jammer als je je herinnert dat ze bij Black-Hole zo prat op gingen dat ze bij de Magik serie (voor nr 4 ofzo) super verkochten zonder er reklame voor te maken.
Optimus
quote:
Originally posted by sndh
Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord....

Jij bent natuurlijk zo speciaal als liefhebber, die andere nerds mogen het natuurlijk helemaal niet luisteren, alleen het idee al hé?:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland