return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Ett steg närmare himmelriket ;)

RebeL9
kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag :)
SteveTranz4ever
Med tiden som man blir bättre och så vad märker en DJ för skillnad på en Technics som anses som det bättre och andra spelare som i detta fallet Numark ? :)
reveal
jamen.
gissa om jag kommer på besök oftare nu? :toothless

se nu till att bli sjukt bra ;)
Smekbar
quote:
Originally posted by RebeL9
kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag :)

jamen det vet väl jag med... känns dock kanske som att det e lite väl maffigt för en nybörjare att slänga ut så mycket pengar på något som inte spelar så stor roll för tillfället... det här lär duga länge åt mig... o sen om jag uppgraderar så e jag nästan hundra på att det blir något i stil med Numark TTX och inte Technics 1210or... ;) de e ju så satans snygga =)
zamson
den bittra sanningen för alla technics-älskare är att numarks senaste spelare tt-200 och tt-x har starkare motor coh fungerar precis lika / kanske bättre än technics 1200. Technics är standrad så om man ska lira ute och har numarks hemma så är det bra om man är van vid 1200 också...men att säga att numark är skit och att technics är mycket är bara dumt :)

Själv ska jag köpa ett par numark tt-200 i slutet av månaden :)
Har även tittat på ortofon-pickuper

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden