return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Ett steg närmare himmelriket ;)

ScuL
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!! :)

min föräldrar klagar redan att den är för stor hehe :D
skillnad mellan 28" och 32" var 300 euro. det var liten för mycket tror jag :) iaf e jag väldigt nöjd med den här ;)
Smekbar
quote:
Originally posted by dbl
grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig???? :rolleyes: :p

den kommer.. =) när var det du fyllde år? =)

quote:
kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/

okej... får se imorron... :) har funderat lite på NUMARK CS-1... den pickupen Carl Cox vatt me o designat.. borde ju va bra, me tanke på att jag kommer spinna techno =)
har dock inte pengar till det denna månaden.. :) detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) så jag kommer få seriösa problem med att ha råd med mat denna månaden =)
ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =)
JayBee
oj då.. vad kostade detta?
Smekbar
quote:
Originally posted by Smekbar
detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt)
SteveTranz4ever
Okej Smekbar... allt jag behöver nu är din adress och en nyckel så slipper jag bryta mig in ;)

Får väl säga då att jag nyligen fick en 32tums TV (ej widescreen) :p
Sen kan jag ju skryta med att jag köpte min första mixer ´95... världens sämsta mixer men va fan man lärde sig :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden