return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Dj JayBee (läs) :)

JayBee
DJ JAYBEE

Hejsan allihopp :) jag är med och arrangerar en fest i Tumba den 22:a November. och bjuder er dit!

jag kommer själv att spela för er :D tyvär är jag väldigt n00b :) jag har nämligen alldrig varit en DJ förut men tänkte kicka av min karier den 22:a och har tagit min första lektion hos min kompis idag ;)

det skulle vara jätte kul om ni kunde komma och se mig spela!

det här är informationen jag har till er än så länge(kommer mer info senare).

Pris: Under 50kr (ej fastställt ännu)

så många kommer: Cirka 200

Plats: Tumba (Sthlm), jätte nära tågstationen och nattbussar

Musik: tyvär kommer de andra DJ's variera väldigt mycket. classics, trance, pop osv.. (men på mitt set blir det 100% trance)

Ålder: förmodligen 16 men vi är inte så hårda :D

Alkohol: finns ej, (ta med eget om ni vill ha)

Fest typ: Privat fest, endast inbjuda.(kan hända att vi släpper in någon som inte är på listan men inget garanterat)

Tid: 22:a November klockslag ej fastställt ännu men cirka 22:00

Får ni ta med er nära och kära?: ännu kan ni ta med er ett helt gäng men anmäl er tidigt! :D

MvH//Jocke a.k.a Dj JayBee

**Informationen som visas ovanför uppdateras när jag får mer info**
Glorie
hehe, du vet att du inte har ensamrätt på namnet "Dj Jaybee" va? Finns en kille i Schweiz som jag tror var före dig :p

jaja, hoppas det går bra...
JayBee
quote:
Originally posted by Glorie
hehe, du vet att du inte har ensamrätt på namnet "Dj Jaybee" va? Finns en kille i Schweiz som jag tror var före dig :p

jaja, hoppas det går bra...

men då får jag väl heta bara "JayBee" då.. men är du säker på att han heter med 2 "e" lika som mig altså? och är det med eller utan DJ? :)

tack i alla fall :)
Glorie
alltså, ta det inte så seriöst :) bara skoja lite.... men jepp, han stavar med två e :) och heter dj innan
swe_Trancer
hmm...funtar på att komma, får att kolla läget o ge support:D brukar va i tumba området på helger. kanske ses där jaybee :p
synd bara att det inte va mer centralt, då hade de säkert kommit fler folk

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden