return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Grote Prijs Van Nederland

Chicane
Binnenkort weer de Grote Prijs van Nederland, deze keer is genomineerd in de categorie Dance oa. Coming Soon (Berry van Gardingen en Mirko van Dommelen). Zou tof zijn als jullie ook voor hem zouden stemmen ;)

(Erg is dat he, zieltjes winnen via een forum.. MAAR TOCH GA JE STEMMEN JA!! :D)

Klik hier om naar de stempagina te gaan. Daaruit klik je op 'DANCE' en vul je bij Coming Soon je email adres in. Daarna krijg je op dat adres een email met een link die je moet aan klikken ter bevestiging en that's it.

Bedankt alvast voor de medewerking, Berry heeft het verdiend gewoon. De andere kandidaten zijn serieus 10x ruk..

Meer info over Berry van Gardingen & Coming Soon check http://www.berryvangardingen.nl

Saté allemaal
Optimus
Berry van Gardingen, die draait toch altijd op de Club Fusion feesten? Mwhehe, ik heb gestemd hoor, eerst ff dat mailtje afwachten:)
Ding Chavez
Zeg er dan gelijk ff bij dat ze ook achter Classified Project zitten ;) Mijn stem hebben ze :)
basd
Done.

Heb laatst de Determination EP van ze gekocht, lekker plaatje is dat (al een tijdje terug gehoord in Hey-Tech maar het heeft even geduurd voor ie uit was)
total woot
T is een beetje lullig, maare....thanx for reminding me :D

Heb alleen wel op "Nobody Beats The Drum" gestemd :D:D:D (ken de vj, vandaar :p)

Grtz
WooT

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland