|
|
| Amplifire |
>>> ON THE WEB
www.headlineproductions.net/matswurnell
>>> UPCOMING GIGS
November 8 @ The Fridge, Stockholm (www.fridge.nu)
>>> OCTOBER CHART
1. Armin Van Buuren - Burned With Desire Album Sampler
2. Delphion - One Nation (De Donatis Remix) CDR
3. Little Wonder - Eclipse (Fictivision & C-Quence Remix) Lost Language
4. Havannah - Havannah (Misja Helsloot Remix) CDR
5. Özgür Can - Memories Part 2 CDR
6. J. - I Scream Armada
7. Mass In Orbit - Power Is Your Mind Pulse
8. Paul Van Dyk feat. Vega 4 - Times Of Our Lives Vandit
9. Arksun - Desire CDR
10. Rising Rhythm - Instinct (Inkfish "Breaks" Remix) White |
|
|
| staz |
| fridge verkar ha maxad fjortispublik.. men musiken framför folket det sägs.. Vilket golv ska du spela på mats? Power lr Mix? |
|
|
| Amplifire |
| Jo, det är nog en övervägande ung publik på Fridge - men inte nödvändigtvis dåligt för det. Jag vet inte på vilket golv jag ska spela, men det är väl troligtivs på Mix Floor. Det kommer bli hårdare musik då, energiskt och pumpande! |
|
|
| staz |
Syftar inte på åldrarna.. mer på att fester främst inriktade på hits&r&b med billigt inträde och promotion från powerhitradio främst drar en speciell sorts publik..
typ "EY denna fest tar 3500 pers! MASSIVE! det kostar bara 60 kr!! dom gjorde reklam för det här på radion! abou, dit måste vi dra, checka guzZarna på bilderna på hemsidan yo.."
Men som sagt, mix flooret kanske kommer ha skön stämning:) annars är den mest övervägande erfarenheten jag har av fester i den här stilen att det kommer ett gäng på 5 pers o knuffar en allt va de kan o kommer fram o säger "Ey, jiddraru eller ?" :P |
|
|
| Amplifire |
| Okidoki, jag ska bara spela där - vet ingenting om allting annat runt omkring. Vi får se hur det blir på lördag helt enkelt. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|