return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Flyer database

raoel
Erg leuk om allemal te zien. De maker lijkt me overigens wel een hardcore liefhebber als je al die feesten ziet. De trance feesten staan er maar amper tussen. Ook van dit jaar zie je bijna alleen maar flyers van de hardstyle feesten.
Heeft iemand nog een flyer van TiC (ik neem aan dat er daarvoor wel één was) want die staat er nog niet tussen. Ook Dutch Dimension (02-02-02) en Right of Way staan er niet tussen. Toch 3 bijzondere feesten dacht ik zo.

Wanneer komt een feest in aanmerking voor daarop te komen.
Het allerkleinste pisfeest in een klein zaaltje of moet het minstens een bepaalde aantal bezoekers hebben ofzow. Hier in de buurt worden heel veel hardstyle feestjes gegeven en hebben bijna allemaal flyers.
SnuggLe
Vet :)
Ik heb zelf van 92 tot en met 95 echt superveel flyers verzamelt, had mijn hele kamer behangen (alle muren) met die zooi. Echt nog een stuk of 1000 flyers liggen in veel formaten.

Basvh, wat je zegt is bull, de mooiste flyers komen uit 93-94. Ik noem de Digitall Overdose boekjes, de Peppermill / Heerlen flyers, Topa/Geldrop , en die tent in Almere buiten. Ook gruwelijk vet waren die Hellraiser flyers. Hmm...binnenkort maar weer eens kijken thuis. Volgensmij is zo'n verzameling nu wel een keer geld waard. Mijn ma had ze al bijna een keer weggepleurd.
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe

Basvh, wat je zegt is bull, de mooiste flyers komen uit 93-94. Ik noem de Digitall Overdose boekjes, de Peppermill / Heerlen flyers, Topa/Geldrop , en die tent in Almere buiten. Ook gruwelijk vet waren die Hellraiser flyers.

kijk die boekjes heb ik allemaal niet nee. Ik heb het over die flyers van die site. Als je de flyers van pre 1999 en 2000 vergelijkt zie je gewoon dat die van 2000 opeens een stuk professioneler eruit zien. Ik bedoel lettertype. 3d plaatjes. enz, ALs je op die site de jaartallen vergelijkt is de grote stap qua kwaliteit flyers 1999-2000 geweest.
jp
Ik denk dat de kwaliteit te maken heeft met de verbeterde computerprogramma's en groter budget. Toch hebben juist de oude flyers met hun knulligheid de grote charme :)
raoel
"Vroeger" waren flyers ook veel belangrijker om je feest te promoten. Vandaag de dag zit iedereen op het internet en komt er via I-net achter waar en wanneer er welke feestenzijn.
Ook komt er veel reclame voor de grote feesten op TV.

Natuurlijk hebben de flyers nog wel een bepaalde marketing waarde, maar bij lange na niet meer zoveel als 10 jaar geleden, ondanks dat ze er beter uit zien.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland