return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Audio Culture..... Weet iemand het nog?

mido
Hier begon het mee zoŽn beetje hier...

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=24626

Nu kan ik jullie bekend maken dat er eindelijk iets uit gaat komen.

We hebben voor Cirque du Soleil (een acrobatisch circus dat over de wereld reist en ook mooie muziek cdŽs uitbrengt) een remix gemaakt en naar hun op gestuurd.

Nu hebben we dit precies op tijd gedaan en gaan ze het nummer uit brengen op een remix verzamel album van hun. In Maart moet het album uit komen samen met andere artiesten. En aan hun deep house remix album die onlangs uit gekomen is zijn het bekende artiesten die ze voornamelijk gebruiken. Dus ik ben echt benieuwd.

Het origineel is het nummer Funambule uit de show Varekai. Dat is hun 1 na laatste show.

Niet dat jullie er iets aan hebben maar ik wilde het even kwijt! ;)
Partyhardy!
ja mijn ouders zijn onlangs naar Cirque du Soleil geweest en zeiden dat het echt een waanzinnige show was! :eyes:
Echt tof dat jullie op die cd komen! :cool:
maar in wat voor stijl is dat remix-nummer dan? :)
mido
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja mijn ouders zijn onlangs naar Cirque du Soleil geweest en zeiden dat het echt een waanzinnige show was! :eyes:
Echt tof dat jullie op die cd komen! :cool:
maar in wat voor stijl is dat remix-nummer dan? :)

Het is ook waanzinnig mooi! Ze zijn in februari 2,5 maand in Nederland. Dan ga ik er op zeker heen! Ik ga ook zeker proberen of ik wat kaarten van ze kan krijgen.

De style is luister trance. Gewoon lekker relaxt.
Partyhardy!
Zo! echt kicke man! ben erg benieuwd! :tongue3
en ze komen weer naar Nederland in februari! ook maar eens kijken of ik er heen kan gaan dan!
Ding Chavez
wow Cirque du Soleil, die zijn over de hele wereld wel bekend. Een aardige verspreiding van je eerste release toch? :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland