|
|
| Funfrock |
Var på ibiza sommaren 2001. Bodde precis som vegvisaren i San Antonio. Eftersom clubbarna kommer igång rätt sent så tillbringar man bäst kvällen på ett preparty på någon bar. Se till att gå till rätt barkvarter så att ni inte hamnar bland allt dräggigt folk som bara super sig fulla och däcker kl01. Vart ska man gå sen då..
Privilege - Tyckte stället var för stort..
Es Paradis - Ett av mina favorit ställen, mysigare club får man leta länge efter. Var nästan så man blev kär i deras söta gogo-dansöser också ;)
Amensia - Får inte missas. Deras rökmaskin slår det mesta, som en flygplansmotor typ hehe
Eden - Mycket bra ljudsystem. Lite tråkigt folk..
Men mna får högvis med flyers så bara att leta bland dem efter sin favorit dj :) |
|
|
| vegvisaren |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Es Paradis - Ett av mina favorit ställen, mysigare club får man leta länge efter. Var nästan så man blev kär i deras söta gogo-dansöser också ;)
|
Jodå, nog minns man dessa söta varelser som stod och dansade på en hög pelare. Att hitta ett schysst pre-party är inget svårt. Det är fest precis överallt.
Kommer speciellt ihåg ett erbjudande jag och polarna ( vi var fyra st)fick av en inkastare. 8 st öl och en 70´s vodka typ 120 spänn. Jävlar va det slog:D |
|
|
| Gaby |
Ibiza är paradiset!!
Amnesia och Space var mina favvoklubbar!
Sen så finns det så sköna hängställen överallt, bäst är där det kanske kostar några kr extra men då slipper man all dräggfolk.
San Antonio suger stenhårt! Bara fulla idioter och skitbarer. Kanske skitkul ifall man tycker charter är roligt men vill man klubba och ha skönt folk omkring sig ska man fetundvika San Antonio. Själv bodde jag 5 min från bargatan men undvek det så mycket som möjligt! Skönaste förfesterna får man höra sig efter, för det är inte dom som ligger i charterhörnet. Förfest med "dom stora" som djs ;) utan att det kostar ett pissöre (ok att drinken är 20 kr dyrare men fan mycket godare)
Finns gratistidningar i bl.a skivaffärerna, där har du alla lineups för alla klubbar dag för dag. Bästa stället att börja på så man inte missa sin favvodj. |
|
|
| swe_Trancer |
| fyfan vad jag blir sugen nu:eyespop: |
|
|
| Kongo_kim |
| självklart har man varit på Ibiza!!!! i sina drömmar |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|