|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Wat een stoere taal van meneer van Dyk. Iemand die zelf met zijn hoofd niet van de buis en radio af te slaan is met nummers zoals Nothing But You en ook (binnenkort) Time Of Our Lives wijst met een middelvinger naar dance dj's.
Waar ben je mee bezig Paul? Als je commentaar hebt op DJ's en producers die proberen dance hitjes te maken en daarmee ook flink incashen, moet je niet hetzelfde gaan doen. Natuurlijk is het zo dat er een hele berg troep valt onder de categorie trance, maar als je zelf zo cool bent om zulke uitspraken te doen, waarom maak je dan een goedkoop clipje op een niet meer dan normale dance/trance plaat?
En wat hoorde ik trouwens in de nieuwe FIFA 2004? Juist! Paul van Dyk! Over incashen en commercieel gaan gesproken :)
Paul denk voortaan eerst ff na voordat je zulke gewaagde uitspraken doet!
(neemt niet weg dat zijn CD wel lekker is en dat zijn DJ sets ook goed zijn! maar toch...) |
Onze paul heeft toch ook een motorola reclame deuntje gemaakt als ik me niet vergis.
Maar ben het met BaRTeZ eens hoor. Tis een beetje de pot verwijst de ketel dat ie zwart ziet. (zo was het spreekwoord toch? :p ) |
|
|
| Flippe |
| Is wel een aardig intervieuw, heb het helemaal gelezen.Er zitten wel een paar leuke vragen bij, en Ferry geeft hierop ook op een leuke manier antwoord! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Pohohohoo laat de PvD fans je niet horen :p
Ik ben sowieso EENS btw |
Ik ook, maar ja dan noem ik Tiesto met zijn kop op die blikjes cola en zijn DVD's etc etc bla bla.
Het is een grote hypocryte bende. Tuurlijk was Traffic 'voor de grap' gemaakt en sloeg het 'per ongeluk' aan...
Anyhow, de hele industrie is verrot en iedereen doet er aan mee. Alhoewel ik wel de indruk heb dat veel van het geld wat PvD, Tiesto en Armin verdienen direct in hun platenlabel wordt gestoken, wat goed is m.b.t. het ontdekken van nieuw talent.
Als je een nummer/dj/act/feest goed vind en je er plezier aan beleeft moet je er maar gewoon van moet genieten.
Het word je echter niet makkelijk gemaakt. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ook, maar ja dan noem ik Tiesto met zijn kop op die blikjes cola en zijn DVD's etc etc bla bla. |
Tuurlijk, maar ik heb (nog) nergens een quote van Tiesto gezien waarin hij zegt dat mensen zoals Ian van Dahl de trancescene vervuilen.
Overigens, weet je wat ik nog meer hoorde in FIFA 2004? JA! WEER JUIST! De Tiesto Remix van Kane! Maar dat ter zijde ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Overigens, weet je wat ik nog meer hoorde in FIFA 2004? JA! WEER JUIST! De Tiesto Remix van Kane! Maar dat ter zijde ;) |
Flight 643 zat toch ook al in Fifa 2003? (of was het 2002?) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|