|
|
| mellow pleasure |
Mitt namn är Mats och är webmaster samt hjärnan bakom Mellow Pleasure Art & Graphics. Jag kollar bara om det finns intresse för en svensk sida för klubbmusik eller det kanske finns bra sådana. Tala om vad ni tycker. Gör dessutom ett besök på min just nu inte helt klara hemsida.
http://w1.635.telia.com/~u63505576/ och lufta era idee´r även där. Kanske lyssna på min webradio eller kommentera min egen musik. Take care all clubbers in Sweden !!! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Jag kollar bara om det finns intresse för en svensk sida för klubbmusik eller det kanske finns bra sådana.
|
ja... sidor som handlar om klubbmusik är väl aldrig fel. :) men ska du skapa en sida eller? va ska du ha för avdelningar på den? undrar lite lätt.... ska du skriva om musiken generellt? recensioner, skriva om klubbar eller producenter eller vad?
checkade in din sida förut...kollade mest på bilderna och lyssnade inte på nån musik, blir en annan dag kanske :) |
|
|
| swe_Trancer |
| jupp...det finns intresse:tongue3 |
|
|
| mellow pleasure |
Sidan skulle mera vara som ett hel svenskt forum med vad som gäller inom klubb scenen i sverig. Men er där ute i landet som hjälper till att förmedla verksamheten, musiken osv. Tex.om ni vet några bra artister, krogar etc.etc. Tanken finns att sidan ska byggas men jag behöver mkt hjälp med att fylla den. Så vill ni hjälpa till så börja på min existerande hemsida så får vi se trafiken på den och sen tar jag steget när behovet ökar.
Mvh Mellow Pleasure |
|
|
| zamson |
| Idén är väl bra men jag gillar inte siten alls.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|