|
|
| TimeportE |
gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden..
laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot :(), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt
veel goed :D |
|
|
| Cosmic |
Vanmiddag Finding Nemo gezien, echt zo'n zondagmiddag film. Ik hoorde een boel positieve dingen over deze film, en hij viel me niet tegen. Alhoewel de verhaallijn heeeel dun is, heb ik me toch wel vermaakt. Vooral de manier waarop alles gemaakt is was zeer mooi. En er zaten grappige elementen in, zoals Bubbles en natuurlijk de meeuwen: MINE! MINE! MINE!
Een van de beste animatie films gemaakt. Dus als je eff niets te doen hebt is dit een leuk tijdverdrijf. |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb gisteravond Bad Boys II gezien. Hij was wel aardig, maar niet super. De actiescenes waren te overdreven, met name de achtervolging waarin met auto's en een boot wordt gesmeten. Alsof de Ferrari van Will Smith niet snel genoeg is om een lompe vrachtwagen in te halen :rolleyes:
Bad Boys I was top, daar hadden ze het bij moeten laten! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden..
laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot :(), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt
veel goed :D |
vond ikk toch tegenvallen taxi3,
vanmiddag weer la vita e bella gezien prachtig :eyes: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by arj1o1
vond ikk toch tegenvallen taxi3,
vanmiddag weer la vita e bella gezien prachtig :eyes: |
vita et bela is idd super mooi..
btw taxi kan niet aan taxi 1 en 2 komen maar hij blijft vermakelijk! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|